Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælg det rette domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står for døren til, at starte en ny hjemmeside omkring barbering. Tips og trics, stiler, produkter, guides, osv! 

Jeg har egentligt allerede købt barberingtips.dk, men jeg er kommet helt i tvivl om, om dette er det rigtige domæne. Vil det lyde mere passende med et "s" mellem de to ord? - Barberingstips.dk? 

Mens jeg har været i tvivl har jeg også overvejet; altombarbering.dk, alt-om-barbering.dk

Hvad synes du er det rette domæne? Kom med en ærlig mening :) 

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag!

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:39

Hej Gustav,

Jeg syntes at www.altombarbering.dk lyder bedst da det ikke vil give dig nogle begrænsninger i henhold til indhold på siden. Hvis du vælger www.barberingtips.dk så forventer man at det kun omhandler TIPS&TRICKS.

// Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:40

Hej Gustav,

Jeg mener du skal holde dig fra domæner med bindestreg. Alt-om-barbering.dk virker ikke særlig tillokkende på mig i hvert fald.

Hvad skal din virksomhed hedde?

Jeg vil søge efter et domænenavn med lidt mere kant. Måske shave.it eller lignende kan bruges?

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:59

Jeg tror, at jeg vil bruge lidt længere tid på, at tænke over et passende domæne. 

Din ide omkring shave.it lyder rigtig fed! Hvad siger søgemaskiner til, at det ender på .it? Er det noget problem? 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

Så længe søgemaskiner kan se hvilket sprog hjemmesiden er på, er det ikke noget problem med .it endelsen.

Hvad med den lidt kortere udgave:  BarberTips.dk - alt om barbering

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:13

Du kan f.eks. bruge barberben.dk ;) Ellers synes jeg barberingstips, som du selv er inde på.

Læs evt. om domænevalg og andre grunde til at vurderer domænet her. http://opbygning.dk/domaener

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)