Hej, Jeg skrev forleden om hvordan jeg kom videre fra mit nuværende niveau og indså at jeg skal bruge noget professionel hjælp. Har for nyligt åbnet siden www.travelmate.dk og vil gerne lave SEO. Jeg er dog helt grøn på området, men så vidt muligt vil jeg gerne lave så meget som muligt selv. Jeg ved dog ikke hvad jeg skal i gang med og hvad der skal prioriteres. Har læst en del om backlinks, meta titles etc. og har også skabt nogle backlinks for at teste, men jeg når jeg bruger et website til at teste backlinks kommer der ikke nogen op. Vil gerne have noget professionel hjælp og vil også gerne betale for det, men vil mest af alt bare gerne vide om der er nogle helt basale ting jeg skal gøre og hvad jeg så ellers selv kan gøre herfra. Budgettet er nemlig ikke det største (ca. 5K). Vh |
Du kan lære en masse ved at købe e-bogen seo-lex, og tilmelde dig e-universe.dk.
Til dit spørgsmål: Du skal ikke forvente at software kan finde alle dine indgående links. Majestic Seo er en af de bedre løsninger.