Hej Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men kan ikke finde noget RMA modul til Drupal. Vh |
i dette link henviser de til følgende modul.
Hej Jeg har søgt rundt omkring på nettet, men kan ikke finde noget RMA modul til Drupal. Vh |
Hej Morten Har du styr på Drupal. Har en hjemmeside baseret på dette. Dog mangler vi en der kan ændre og lave noget om for os.
|
Hej Tak for linket. Det er desværre ikke Übercart men Commerce jeg har. http://drupal.org/node/1827908 Jeg har desværre ikke forstand på selv at ændre noget, så det skal jeg købe ude i byen :-( |
Du skal være opmærksom på, at det projekt du linker til er et sandbox projekt, som ikke er klar til hjemmesider i drift endnu. Man kan til gengæld lave en løsning, evt. midlertidigt, med forms eller en indholdstype, som kan lette arbejdsgangen med rma. |
Hej Karsten Det var jeg ikke opmærksom på. Jeg går nu også bare og afventer en pris fra det firma, der udvikler min webshop. Vil helst have en rigtig RMA løsning med login m.v. Der er vel ikke nogen der har erfaring med en RMA løsning i Drupal?
Vh |