Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debatforum hvordan får man brugere?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mig et debat forum på min side navlen.dk, men jeg har nok = ingen debat. Hvordan kickstarter man sådanne et debatforum ? Er der nogen der kender til hvordan man får brugere og får sat debatterne igang.

/Kasper

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:08
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 21:20
Tak Tobias - ser ud til at være et godt sted at starte.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:25

Hey Kasper.

Du kan jo gøre som Martin Thorborg gjorde da han startede Amino

Oprette en masse brugere i andres navne og skrive og debattere med sig selv, få dine venner og familie til at hjælpe dig og på den måde få gang i nogle debatter på siden.

Men det altid hårdt arbejde og kræver tid.

Sørg for at linkbuild en masse, med trafik kommer der også interesse og folk vil hjælpe siden igang. 

Så ud på andre folks forummer og være aktiv, så sørg for at have et godt link i din signatur sammen med en kort tekst om din side. 

Held og lykke med det hele :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:06

Man skriver og skriver og skriver...

Jeg synes så det er vildt dårlig stil at lave proformabrugere og selv skrive i deres navn, men hvis det er det du vil er det da en mulighed.

Men få fat på nogle andre der vil hjælpe dig i starten og så skriv for pokker.. og det skal være indlæg med kød på, abort, religion og sådan noget er altid godt ;)

Og ja, du skal ud og fange nogle brugere, så ud på andre fora og gøre lidt reklame (hvis man må på det pågældende sted)...

Og så få det højt op på google...

Jeg startede et forum op for snart 9 år siden tror jeg det er, og det kørte faktisk rigtigt godt i en del år.. nu er der forholdsvis dødt, men det passer mig sådan set meget godt...

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 08:23

Er det bare mig, eller er debatforums ikke ved at uddø, jeg er af den overbevisning; at det klart bedre kan betale sig at starte en gruppe/fanside på et af de sociale medier.

Jeg arbejder selv meget online og holder øje med lidt af hvert, og kan se flere forums simpelthen ligger øde hen, så spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at ligge arbejde i et nyt forum.

Bare min holdning :) 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:09

Ida :

Er det bare mig, eller er debatforums ikke ved at uddø, jeg er af den overbevisning; at det klart bedre kan betale sig at starte en gruppe/fanside på et af de sociale medier.

Jeg arbejder selv meget online og holder øje med lidt af hvert, og kan se flere forums simpelthen ligger øde hen, så spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at ligge arbejde i et nyt forum.

Bare min holdning :) 

Jeg tror du har helt ret. Nogle holder ved på deres gamle fora sådan fordi der er folk man gerne vil følge, men jeg tror også det er svært at skabe et nyt forum

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:10

Nu om dage er der forums til alt, så den eneste mulighed for at starte et succesfuldt forum er at skabe en fake-aktivitet - Der er ingen der gider ind på et forum, hvor der ingen aktivitet er.

Amino startede også på denne måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Til at starte med kunne du måske finde nogen fourms og nogen blogs der handler om samme emne, uden de er konkurrenter. Her burde du ved at være aktiv kunne skabe der en del besøgende over tid. På samme som folk kan skabe trafik til deres virksomhed via amino.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

opret selv bruger og lad dem debattere med hinanden , alle elsker nærmest at være kun aktive på et forum der ser du til at være meget aktiv

ekspert blogs siden og blogs løs med masser af nyheder

lav videoer på siden

skriv presse meddelelsers ud mange elsker være aktiv på et forum når der er en ekspert over siden en berømt person

være aktive også andre steder amino.dk med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)