Er der nogen af Jer som har erfaringer med amerikanske webhosting firmaer? Der findes jo så ufattelig mange, så det er lidt svært at gennemskue hvem der er gode og hvem der ikke er... Jeg har kigget lidt på GoDaddy fordi jeg kender navnet, men jeg ved ikke noget om deres hostingdel fungerer, eller om der er andre som er bedre. Prisen er sådan set ligegyldig, det skal bare fungere problemfrit. Det er til et projekt for en amerikansk bekendt, og sitet vil primært blive besøgt af amerikanere, så min tanke var, at det var bedst at det blev hostet på den anden side af andedammen. mvh Carsten |
jeg forsøgte mig med powweb.com på et tidspunkt.. deres backend er dog utrolig langsom, hvilket irriterer mig en del.. men det er stabilt... og så har det mulighed for at automatisk at installere forskellige cms, blogs, mailers, chats og alt muligt andet open source med et enkelt klik (grunden til at jeg prøvede det dengang)...
men i forhold til en dansk host, er det jo fhv. dyrt... afhængig af trafik og sådan selvfølgelig.. ;-)
Mvh Brian Brandt
ps. hvis du vil, må du da egentlig godt se hvordan deres backend ser ud på mit site, som jeg ikke rigtig benytter til andet end forsøg med joomla længere.. (skriv en PM hvis du vil have bruger og pass til det)