Jeg har et nyt affiliate site på tegnebrættet, men mangler det helt rette tema. Jeg har kigget en masse rundt, men jeg synes ikke rigtigt, at der er noget der har sprunget i øjnene på mig.
- Ja, det er lidt mærkeligt, at jeg er landet på den side.. Men sådan er det nu engang, at "surfe" på nettet i stor stil :)
Mvh. Gustav Gade
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Ja, det er svært at finde lige det rette tema. Til gengæld er det jo sådan med Wordpress, at stort set alt kan redigeres og sættes op som man lyster.
Hvis det er en side, du virkelig vil gøre noget ud af og vil have salg igennem, så vil jeg anbefale dig at finde et tema, der er responsive hvilket vil sige, at det kan indlæses via smartphone og pad.
Nu ved jeg jo ikke om du går efter et gratis tema eller om du er villig til at smide 200 kr. efter det. Men igen det hander om hvor stort dit ambitionsniveau er med denne side. Du kan få et rigtigt flot og nemt-at-personliggøre tema på themeforrest for 150 - 200 kr.
Jeg vidste ikke, at det var en mulighed selv, at designe det.
Jeg vil gerne smide nogle penge efter mit tema.
Mange tak for din respons :)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Du vil kunne bruge mange forskellige themes til dit affiliate site. Spørgsmålet er bare hvor avanceret du vil have det. Tag et kig på:http://www.yootheme.com/
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Mange tak for linket!
Jeg vil lige kigge på det ved næste lejlighed :)