Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

”Investorer søges - Få en pæn bid af en stor succes"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et dreamteam på fire ildsjæle, som primo 2013 vil lancere en revolutionerende App-baseret markedsføringsplatform. Vi er sikre på, at ideen holder og investerer selv egen tid og penge i projektet, herunder finansierer vi selv al udvikling af Apps mv. Vi har imidlertid behov for kapital til at booste salget og søger derfor finansiering i størrelsesordenen 500.000 til 1.000.000 kr.

Som investor har du mulighed for at investere i projektet i form af et eller flere gældsbreve á 50.000 kr. stykket. Gældsbrevene forrentes med en resultatafhængig rente og som investor har du mulighed for at 10-doble din investering på kun 3 år.

Hvis du er interesseret så send en e-mail til Info@AppJob.dk for at høre nærmere. 
Med Venlig Hilsen
Said Fakhri 
Direktør/Indehaver
AppJob I/S 
Telefon: 42771554 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:01

Hej,

I kan prøve at kigge på Amino Kapital. Der er i øjeblikket 111 investorer/långivere med en samlet kapital på mere end DKK 250 mio.

Link: Amino Kapital.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:31

Hej Camilla.

Vi har haft utrolig stor succes ved bare at arbejde på fuld knald på vores projekt.

Jo flere der hører om det jo nemmere. Faktisk har 2 (måske 3) investorer kontaktet os for at høre mere.

Så en god kanal kan faktisk være dine venner :).

Held og lykke !

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Lyder da rigtig spændende det I arbejder på - desværre har jeg ikke penge i den størrelsesorden ellers kunne jeg godt finde det som noget jeg skulle se nærmere på! Én ting vil jeg dog påpege og det er din overskrift. Ingen grund til at oversælge jeres ide. "Få en pæn bid af en stor succes" - der må jeg så spørge: hvilken succes? I har intet lanceret og ved ikke om det kan blive en succes.

Jeg siger ikke, at det ikke vil blive den nye store succes, men tænder slet ikke på når nogen oversælger deres produkt og lover en masse, som de på ingen måde kan holde.

Mange gange held og lykke med hele projektet!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

KennM:

Én ting vil jeg dog påpege og det er din overskrift. Ingen grund til at oversælge jeres ide. "Få en pæn bid af en stor succes" - der må jeg så spørge: hvilken succes? I har intet lanceret og ved ikke om det kan blive en succes.

Jeg siger ikke, at det ikke vil blive den nye store succes, men tænder slet ikke på når nogen oversælger deres produkt og lover en masse, som de på ingen måde kan holde.

Hej KennM,

Vi har lavet en hel del markedsundersøgelser, både i forhold til forbrugerne og virksomhederne og har fået helt overvældende positiv respons på ideen og selvom det ikke er en garanti, så er det med kobling til hele teamets kompetencer/erfaringer, et fundamentet  for at det bliver en stor succes og derfor mener jeg bestemt ikke at overskriften er at oversælge vores projekt. Vi tror på det og jeg kan ikke forestille mig at nogle investorer ville gå ind i projektet, hvis vi skrev "Få en pæn bid af en måske stor succes".. Enten tror man 120 % på sin ide eller også gør man ikke;)

Ha en dejlig aften, Camilla 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:07

Hej Camilla,

Man skal tro på sit produkt og ingen alarm der. Nu skal jeg ikke ødelægge denne tråd med mine lidt sure opstød, men det vil være det samme som hvis jeg sagde: Kom og bliv en del af min forretning, vi skal om to år omsætte for 70 mio. kr. Det er simpelthen urealistisk og det ryger der gode investorer på. Og det samme gør du med jeres overskrift - du oversælger i hvert fald.

Hvis du havde noget som kunne bevise den overskrift, ud over din tro på produktet og god feedback fra andre - så ingen alarm. Men det har du altså ikke, ingen nøgne tal og ingen ved om det bliver en succes, ligemeget hvordan jeres output fra jeres markedsundersøgelser er.

Og nu snakker du om, at jeres kompetencer på holdet giver fundament for succes. Nej det gør det absolut ikke, selv de bedste kan fejle. Men det er da absolut en god start.

Nu er det ikke fordi der skal gå sur gammel mand i den, men det er blot mere til fremtiden - så handler dem om realisme og ikke over- eller undersælge sit produkt.

Endnu engang held og lykke med det hele!

Forresten: Få lige ændret dit link til Appjob.dk - du linker blot til en Outlook mail og ikke en hjemmeside.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla

Der er nogle helt essentielle ting I mangler at skrive hvis I ønsker at maksimere jeres chancer for at finde en eller flere investorer:

Er app´en færdig, og kan investor få lov at teste den?

Hvor meget smider I selv i projektet?

Får investor indflydelse i selskabet?

Sidst men ikke mindst mangler I det allervigtigste overhovedet, og det er beskrivelse af jer selv og jeres erfaringer med lignende projekter. Det vigtigste I skal overbevise investor om er ikke jeres ideer, dem er der masser af, men om hvad I bringer af værdi til projektet. Lige nu er der 100.000 mennesker med en god ide. 100 af dem bliver til noget. Forskellen ligger i de personer der udfører projektet.

Hvis ikke app´en er udviklet så er det jo interessant hvem af jer der har erfaring med it-projektledelse og beskrivelse af it-projekter, hvis det er et større projekt. Det er også interessant hvad I hver især har af relevant erfaring, som gør at I kan bringe værdi til investor.

Med andre ord så er beskrivelse af jer selv som fire ildsjæle slet ikke nok. Hvis I skal sælge projektet til investor, skal I først og fremmest sælge jer selv, hvilket I helt mangler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32

Thomas Frost:

Hej Camilla

Der er nogle helt essentielle ting I mangler at skrive hvis I ønsker at maksimere jeres chancer for at finde en eller flere investorer:

Er app´en færdig, og kan investor få lov at teste den?

Hvor meget smider I selv i projektet?

Får investor indflydelse i selskabet?

Sidst men ikke mindst mangler I det allervigtigste overhovedet, og det er beskrivelse af jer selv og jeres erfaringer med lignende projekter. Det vigtigste I skal overbevise investor om er ikke jeres ideer, dem er der masser af, men om hvad I bringer af værdi til projektet. Lige nu er der 100.000 mennesker med en god ide. 100 af dem bliver til noget. Forskellen ligger i de personer der udfører projektet.

Hvis ikke app´en er udviklet så er det jo interessant hvem af jer der har erfaring med it-projektledelse og beskrivelse af it-projekter, hvis det er et større projekt. Det er også interessant hvad I hver især har af relevant erfaring, som gør at I kan bringe værdi til investor.

Med andre ord så er beskrivelse af jer selv som fire ildsjæle slet ikke nok. Hvis I skal sælge projektet til investor, skal I først og fremmest sælge jer selv, hvilket I helt mangler.

Hej Thomas,

Mange tak for de mange råd omkring hvordan vi kan sælge og selv og dermed vores ide til mulige investorer... Vi er dog blevet kontaktet af en del, som er interesseret, så man kan godt sparke gang i interessen med vores mindre beskrivelse. Men du har da helt ret i at en uddybende beskrivelse af teamets kompetencer kan skabe et rigtig godt fundament... Dine råd er hermed noteret!

Rigtig god søndag, Camilla 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:27

jeres link til www.appjob.dk linker til en outlook (hotmail side) og skriver man i stedet selv i browseren, fører det bare til en standard side som ikke er jeres - så det bør i vel gøre noget ved.

Og nu jeg så er her, vil jeg nok sige, at 1 mio til selve det at booste salget lyder rigtigt meget, og hvis jeg var jer, ville jeg nok overveje, om det er værd at skulle betale 10 mio kr tilbage om 3 år for at låne 1 mio her og nu. Er der ikke muligheder via banker og andet? 

just my 5 penny

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)