Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Stort Projekt Søger invester!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 unge iværksættere som er ved at være færdig med idefasen og skal til at komme videre, vi skriver herinde på opfordring af vores konsulent indenfor iværksætteri.

Projektet omhandler en handelsportal som vil indenfor 1 år være en af danmarks førende salgssteder.

Vi har domæne, forretningsplan, design, netværk, budget m.m

Dette er meget formelt information, men hvis personen/invester har stor interesse på ideen, så er vi osse.

Vi er meget seriøse og engageret i projektet derfor bedes personer der henvender sig være ligeså.

Mvh

Valentin/Duus 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når I søger investorer er det vigtigste at huske at skrive hvad I er eksperter i.

Hvis jeg skal investere i et projekt er det vigtigste hvad de andre i projektet kan bringe af værdi. Og her taler jeg ikke om ideen, da den jo ingenting er værd, der er masser af ideer, det der er noget værd er udførelsen.

Derfor er det vigtigt at skrive alle de ting som I har erfaring med, det kunne være marketing, SEO, sælger-erfaring, m.m.

I skal jo overbevise en person der smider en masse penge om at I kan bringe en masse værdi løbende, og her taler jeg ikke om hårdt arbejde, det kan alle bidrage med. I skal specificere hvad lige præcis I kan bringe til projektet løbende som giver det værdi. I skal overbevise investor om at I har nogle evner, så I bidrager med mere værdi løbende end alle de andre med en god ide og en forretningsplan.

Fra Varde
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:02

Hejsa

Dette indlæg skulle være en del af en fase, hvor man skulle videre bringe sin ide samt seriøsitet. 

Hvis selve ideen ikke er noget værd i dine/andres øjne vil man som invester ikke bruge 1 min på at se selve annoncen/indlæg igennem.

Vi Kan sagtens følge dig i vedr. erfaring m.m

Valentin :

28 år gammel bor i Valby. udlært i T-hansen stået for 2 andre butikker henholdsvis Varde og Grindsted. Har studeret HA i IBC i Kolding. Sprang ud i restaurationsbranchen, var daglig leder for 2 pubs i KBH. 

Duus :

28 år gammel bor i Tistrup. Udlært i Marcus "modetøj", været med til at starte andre Marcus butikker op. Har tidligere været selvstændig indenfor modetøj. Har stået i andre butikker som butikchef.

Vi er et team som ved hvad vi gerne vil og kan.

Økonomi, markedsføring, salg, indkøb, Stort netværk m.m er det vi som team har arbejdet indenfor og kan.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:06

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)