Hej alle jer Aminoer. Nu har jeg siddet og læst dette forum tyndt og en ting jeg er fundet frem til er i hvert fald er der er vildt mange delte meninger. Så hvor meget jeg regner med at få ud af denne tråd ved jeg ikke. Men håber alligevel at nogen kan hjælpe da jeg kun mangler hjemmesiden nu. Jeg har et firma hvor jeg sælger tøj, tekstil tryk, keychains, caps mm. og kunne godt tænke mig en hjemmeside / Webshop. Jeg har købt et domæne og et webhotel på unoeuro "guldsuite". Hjemmesiden skal være super brugervenlig, overskuelig og kommer til at indeholde mange produkter / billeder. (dvs meget traffik???) Nu har jeg læst lidt om nogle "hosts" ikke samabejder med google hvilket jeg er meget interesseret i. Jeg regner med at det ville være mest optimalt hvis jeg selv kunne redigere/tilføje osv. på siden Så nu er det tid til at komme med guldkorn. Og uden at nogen skal trædes over tæerne hvad tror i så at en ca. pris ville løbe op i ? Har kigget lidt på denne og syns nu at den ser meget godt ud. Men alt taget i betragtning er det så en god løsning ? På forhånd tak. |
Webshop men hvilken?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Der findes flere løsningsmodeller du kan vælge. Den nemme udgave hvor du er hurtigt igang er at vælge en dandomain eller scannet løsning, begge løsninger er rigtig gode standard løsninger hvor du får en out-of-the-box løsning, du får endda 30 dages demo hvor du kan gå igang med at oprette lidt produkter teste funktionerne mm. og derefter konvertere over til en købeshop. Det er ligeledes billigt at komme igang da du betaler en månedlig ydelse. Der hvor disse typer shops halter er at de er standard, du får x funktioner og det er det. Hvis du står og skal have nogle special funktioner så har du som regel et problem i disse løsninger, da du ikke har adgang til selve kildekoden, ligeledes er du meget bundet til hvor din shop skal ligge. En anden løsning er at vælge at få en shop udviklet fra bunden, eller få et bureau til at videreudvikle på en af de mange open source løsninger der findes rundt på nettet. Her får du en shop der kan præcist det du vil, et unikt og lækkert design men til gengæld også en langt højere opstarts pris. Men herefter kan du flytte shoppen hen hvor du har lyst, og du slipper for en månedlig ydelse(udover en gateway til dankortsbetaling) Hvad der er bedst er umuligt at sige, det er noget du bør gøre op med dig selv, hvis jeg havde siddet på den anden side af bordet ville jeg bruge noget tid på denne fase, opret et par demoshops hos scannet eller dandomain afprøv dem og se om det er noget for dig, tag samtidig en samtale med et webbureau eller 2 om hvad de kan leverer, her får du ofte en mere personlig samtale som også kan opklare en masse ting for dig. De fleste bureauer tager gerne en uforpligtende samtale/møde. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os, vi kører pt. nogle introduktionstilbud som er en blanding af de 2 overstående løsninger. |
Jeg synes det sælger sig selv: Shopify QuickPay har udviklet et betalingsgatewaymodul til Shopify - det tager 2-3 minutter at integrere. Har du brug for hjælp til opstart, tilpasning eller lignende, så sig til. Jeg åbner en biks senere i denne måned og har gjort mig nogle erfaringer i den forbindelse... Hov, en tilføjelse: Prisen er 2%-3% af din månedlige omsætning. Mon ikke det kan konkurrere med flere af de kendte løsninger, der diskuteres herinde. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)