Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønniveau Rådgivere / Freelance m.m..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig en generel diskussion om lønniveau og prissætning af jeres ydelser;

Det kunne være folk der arbejder som Grafikere, Reklame, IT Konsulenter, Webdesign o. lign., PR, Tekstforfattere, Journalister, Coach, Marketing, Salg, Telemarketing og sikkert mange andre former for rådgivning som jeg ikke lige har tænkt over.

Ved jo godt det kan være en "varm kartoffel" og nogen måske føler sig kigget i kortene, så derfor vil jeg selv starte:

Jeg afregner og bruger  DKK 575,- i timen som basis oprindeligt ud fra et sysnspunkt om at være lidt billigere en min umiddelbare største konkurrent Udenrigsministeriet, men samtidigt levere et langt bedre og mere brugbart produkt som ligger indenfor udvikling af salg, marketing og eksport.

Umiddelbart er mit indtryk idag dog, at jeg sagtens kan afregne omkring 700-900 i timen i stedet og ville gerne høre lidt hvordan andre ser deres brancher evt. med en lille bemærkning om hvor meget i arbejder måned/år.

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:46
Hej,

Hvad er det mere præcist du vil vide, indenfor de fleste fag afhænger det jo fuldt ud af ens kompetencer, og selvfølgelig også udbud og efterspørgsel.

Selv kender jeg designere og programmører som sidder fra et par hundrede i timen, og andre op til flere tusinde, så derfor er det lidt svært at sætte en fast pris, da det afhænger af så mange faktorer.