Hej herinde. Jeg kunne godt tænke mig at lave en konkurrence jeg kunne sætte på min facebook side : https://www.facebook.com/Detherersjovt Hvor de så kunne bruge mobil til at sende et svar med. Fx at de kunne vinde 1000 kr. det skulle så koste 2 kr at være med. Men jeg kan simplehen ikke finde nogle steder hvor man ikke skal betale et sky højt start beløb. Jeg fandt en gang et sted hvor de bare tog 30 % af det man tjente. Men den side kan jeg ikke lige finde igen. Har i nogle ide`r? |
Wbc:Men jeg kan simplehen ikke finde nogle steder hvor man ikke skal betale et sky højt start beløb. Jeg fandt en gang et sted hvor de bare tog 30 % af det man tjente. Men den side kan jeg ikke lige finde igen.
En totalløsning, vil prismæssigt, nok komme til at indeholde en eller anden månedlig betaling (til den tekniske platform). Herudover kommer de 30 - 40% som teleselskaberne tager i.f.b. med overtakseringen. Inmobile kan i hvert fald løse det. De skilter ikke med deres priser, men du kan da prøve at kontakte dem.