Hej Aminoer. Jeg overvejer at skifte løsning fra os-commerce til prestashop, da jeg syntes det er flere standard løsninger til den, syntes at de shops jeg ser med presta køre lidt langsomt. Er det det rette valg at skifte til dem , eller skal jeg vælge nogle andre. Ved valg af prestashop, hvad skal jeg så være opmærksom på for at få dem til at køre godt. Jeg har en webshop kørende nu, men skal have tilsvarende shop i sverige, norge og tyskland. Hvordan skal jeg opsætte disse shop som sælger det samme, der skal hensyn til seo. skal det være hver sin shop med eget design og unikke tekster. Kan det køre på en shop med auto sprog og under domæner som passer til hvert land. hvad med dp content ved denne løsning, norsk ligger tæt på dansk. Kom gerne med gode forslag. Felix |
Felix1:Jeg har en webshop kørende nu, men skal have tilsvarende shop i sverige, norge og tyskland.
Bare et lille indspark til dit valg af platform: Hvis de skal køre med samme varelager vil jeg anbefale at du kiger på Magentos mulighed for flere store views i stedet for Prestashop. Det vil gøre det væsentlig lettere at administrere det hele.