Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort budget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! jeg har længe overvejet at starte en webshop, men der er en ting jeg er meget i tvivl om, hvad skal man regne med at give for at få sat en webshop op? Og hvilke ting ville være en god idé at få med? PBS fx?

Jeg ejer desværre ikke en bondegård, så jeg er nødt til at vide nogenlunde hvad jeg går ind til rent budget mæssigt.

Tak på forhånd! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 18:49

hmm... Tak for svaret! men kan det slet ikke gøres billigere? eller foregå på afbetaling? 

Det bliver nemlig første gang jeg laver en webshop og 15.000 er stadig en del penge at smide i det. Jeg er selvfølgelig villig til at ofre penge på det.

Og som første gang man åbner en webshop. Kan man jo godt være lidt urolig over, om man nu tjener det ind igen? Men det er måske et sats :) ?

Er der andre muligheder?

Som sagt er det første gang og man er vel altid lidt usikker i starten?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:00

Dandomain.dk , der "lejer" man en webshop, og betaler fra nogle hundrede og op , om måneden.

Så slipper du den store startudgift, men nogle ting skal du dog regne med, med mindre du selv kan lave det hele.

F.eks et unikt design og betalingsløsning.

http://www.sliknet.dk/shop/frontpage.html.

Det fungerer fint for mig, også selv om jeg er vokset betragteligt siden start.

Men husk derudover er der masse andre startomkostninger - specielt varelager vil jo normalt udgøre en del.

Annoncering skal der også være plads til - kunderne skulle jo gerne kunne finde dig :)

Fra Odense N
Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 19:34

Hej og mange tak for det hurtige svar!

Nu kan jeg se link til nogle af dine hjemmesider og jeg kunne godt tænke mig at høre, om det bare er mig eller føles det altid lidt usikkert at oprette en webshop for første gang. Man kan jo sagtens sætte sig godt ind i tingene, men det kræver vel også noget rutine indenfor markedet?

Og for en som mig der studerer, har jo ikke det største kapital til sådanne oprettelser.

Jeg kan ikke vente til at jeg får noget op og køre, men det er bare lige det sidste skridt med at betale for op-starten der skal tages. Det har måske ikke været et problem for andre? For det kan godt virke lidt skræmmende, det syntes jeg i hvert fald. For tænk nu hvis det skulle gå i vasken, men det er måske bare et sats der skal tages ?

:)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48

Jeg kan godt følge dig :) , du er jo en ung gut.

Da jeg selv startede havde jeg aldrig så meget som handlet online selv - eller havde mindste begreb om teknik, markedsføring, SEO, betalingssystemer og hvad det nu hedder alt sammen.

Men det er ingen forhindring hvis du har en god ide, tror på det, og er villig til at ofre rigtig meget tid - det kommer ikke på en eller to dage...

Retfærdigvis skal siges at det er langt lettere hvis du har en pose penge med fra start - det gælder nok de fleste ting.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 20:01

Mener også at en startskapital på cirka 15.000,- til webshop vil være realistisk..

Derudover har du en del andre udgifter forbundet såsom regnskab, betalingsløsning, webreg.dk registrering, telefon mv..

Så regn med at du skal have cirka 30.000 på bordet og opefter afhængigt af din varelager i starten ..

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:10

Jesper Laugesen:
Dandomain.dk , der "lejer" man en webshop, og betaler fra nogle hundrede og op , om måneden.

Det er også en super god start. - og langt de fleste befinder sig godt der. både til start og fremtidig forretning.

Det jeg mener er største ulempe ved Dandomain er at der ikke længere udvikles nye features til platformen. - Så vidt jeg har forstået.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)