Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en grafiker til et enkelt logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er tre venner som er igang med, at stifte et nyt tøjmærke som hedder "Copenhagen Tribe". Derfor mangler vi et logo og ville høre om der nogle der har mulighed for, at gøre det gratis? da vores startkapital ikke er stor nok til det. Vi går alle sammen på HHX og har fået denne ide og håber der nogle der vil hjælpe.

http://postimage.org/image/ht9bf868n/ må gerne være inspireret af dette.

Og hvis der nogle der kan lave et rundt sort logo hvor der står Copenhagen Tribe EST. 2012 rundt om (inden i cirklen) med hvid skrift.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03

Strungee:

Vi er tre venner som er igang med, at stifte et nyt tøjmærke som hedder "Copenhagen Tribe". Derfor mangler vi et logo og ville høre om der nogle der har mulighed for, at gøre det gratis? da vores startkapital ikke er stor nok til det. Vi går alle sammen på HHX og har fået denne ide og håber der nogle der vil hjælpe.

http://postimage.org/image/ht9bf868n/ må gerne være inspireret af dette.

Og hvis der nogle der kan lave et rundt sort logo hvor der står Copenhagen Tribe EST. 2012 rundt om (inden i cirklen) med hvid skrift.

Hej,

Ved godt i søger en der vil lvae det gratis. Men jeg kan lave det for jer til kun 250kr. Hvis det er noget for jer kan i sende mig en pm :D

Hilsen Mike Nielsem

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:00

Hej,

Jeg kan helt klart anbefale jer at prøver fiverr.com - det er billigt, og i kan være ret heldige derinde :-)

Jeg selv har fået lavet mit derinde, og er ganske tilfreds.

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 08:11

Eller kan i også kontakte ham jeg plejer at bruge, han har lavet logo tíl festudvalget på min skole, samt til mit private firma.

Du kan finde ham på lucasprofil.dk, og han ligger i samme prisklasse som de andre bud.

Du kan eventuelt sige at du er blevet henvendt via mig.

Mvh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:23

Hey,

Jeg synes helt klart, i skal tage et kig på Fiverr. I kan få lavet et logo for kun $5 (ca. DKK 30).

Alternativt kan i slå opgaven op på Amino Freelancer.

Link: Fiverr.

Link: Amino Freelancer.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)