Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit site: nojob.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen, men tror du at arbejdsgivere vil bruge tid på at søge efter folk til deres stillinger når det garanteret vælter ind med ansøgninger?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis det er det eneste sted de kan finde de rette kandidater.

Fleksjobbere er f.eks ikke lette at "browse" online - det samme gælder udbuddet af jobs til dem.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe dig med at linke til din side når du får siden online, naturligvis mod et link fra din side til min :)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er ideen i sig selv brug bar nok. og dog ... Jeg har set det 100 steder før så hvorfor skal jeg gå til din side gør jeg ville søge andre steder. Plus de personer jeg har hjulpet før med at skrive/rette i deres ansøgninger, de har generelt et problem med at forbinde teorien omkring at skrive ansøgningen til det praktiske hvor de får det ned på skrift hvad de gerne vil sige.

Så hvis du kan skrive deres ansøgninger og stadig ikke så det skinner igennem til job samtalen så har du vinder ide.

Plus nojob.com er ikke fangende for en der søger jobhjælp så skal indhold ihvertfald være helt i sær klasse.

Bare klø på! Tænk det lidt mere igennem hvordan din side er anderledes fra alle de andre...

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heldigvis lidt esser i ærmet, så jeg glæder mig til at komme i gang med projektet. Der er nogle gode sparringspartnere inde over siden, så jeg tror at det kan blive godt.

God weekend til alle.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Fensbæk:

Jeg har heldigvis en far som er Landedirektør for Danmark i et stort norsk rekrutteringsfirma, så jeg har lidt sparring at hente der heldigvis. Men du har helt ret. :-)

kunne han stå for supurt på siden så man kunne stille en ekspert nogle spørgsmål , det kunne også være en meget god ide havde flere eksperter kunne spørge en brevkasse hvor folk kunne spørge om alt muligt hvor eksperter sider og svare kunne gøre siden langt bedre , og flere spørgsmål bliver lagt online med deres svar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)