Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris, ros og salgstale...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Jeg har været inde på jeres hjemmeside og kigge lidt.

Jeg vil starte med at sige at jeres produkter ikke fejler nået.

Menu: Der nogle billede på menuen der ikke virker, det er ikke så godt. Der er flere link/knapper der ikke føre nogle steder hen, det kan virke useriøs for jeres kunder.

På jeres forside budte der være en STOR fed knap hvor man kan komme over til jeres "Internet butik".

Og som den sidste ting syndes jeg at billederne på jeres produkter er meget små og uskarpt,
det skrammer mange kunder væk.

Jeg kan måske hjælpe jer vis i vil have det.

Men jeg skal vide meget mere og jer og jeres hjemmeside.

Navn: Jan B Dahlerup

Tlf: 2447 3128

mail: jbd@webseed.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Lyder umiddelbart interessant, men syntes der var så mange ting der sprang i øjnene, at der ikke kom fokus på produkterne.

Nogen af følgende ting er måske allerede nævnt:

1. Hvad er forskellen på vandvaeg.dk og dezari.dk? For mig ser du ud som om Dezari.dk er et redirect til vandvaeg.dk, hvis vandvaeg er hovedetnavnet, hvad skal dezari så bruges til?

2. Hvorfor er der en separat shop underside? Der fungere næsten som to uafhængige sider, er der en logik i dette?

3. Hvad er tanken med de fire menuer Dezari, Surveillance, Vandvæg og Lys og Vand? Forstår slet ikke logikken i hvordan surveillance på nogen måde kommer ind i billeder?

Generelt syntes jeg lidt der mangler fokus, alt for mange forskellige sider, navne m.m. Skær det helt ind til benet og hold det simpelt.

Hvis jeg skulle købe noget til 16.000 kr på nettet, ville jeg nok gode vide lidt mere end fx "Smuk og indbydende vandvæg lavet i skifersten. Inkl. Pumpe og Halogenlampe H: 170 cm. B: 70 cm. D: 45 cm" og have mere end et billede.

Lav mange billeder i høj kvalitet, en god beskrivelse om produktet og tanken/funktionen i det. Du kunne evt. også skriv nogle historie fra kunder der allerede har købt det produkt, hvor de fortæller deres oplevelser.

Har i primært tilbagevendende kunder siden kunden skal oprette en bruger? Umiddelbart virker det bare som endnu en barriere for at få lov at købe noget.

I har seks forskellige produkter - Hvordan bliver en søge funktion aktuel?

Det var lige var jeg umiddelbart faldt over.. Sig til hvis du får noget ud af det, så kan jeg godt uddybe/se mere på det.

Mvh. Anders 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give Anders ret.

Det kan være at vi bægge kan hjælpe jer.

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Dahlerup:

Jeg kan kun give Anders ret.

Det kan være at vi bægge kan hjælpe jer.

Det kan være de ikke har brug for hjælpen længere?

Det er en gammel tråd fra 2007 i har "pustet" liv i...

Indifferent Ulrik... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du have ret i.

Hvordan går det med dig?

Vi kan skrive inde på facebook eller Google+

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 here is a little bit of feedback for you

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle...

først 1.000 tak for opmærksomheden, og ikke mindst kritikken og tilbudet om at afhjælpe på dette projekt....

Vi ER klar over den halter rigtig meget, og vi har tidligere haft en som skulle lave dette for os, desværre sker det som ofte, når man betaler de sidste penge i en aftale daler lysten til at afslutte sit arbejde
(1.000 tak skal du have, du VED hvem du er !..)

Nå, men JO, den skal løftes op - rigtig meget....
Så ganske kort fortæller jeg gvordan siderne hænger sammen og hvad meningen med det hele er....:
Domæner og deres function:
1. deZari.dk - vores firmanavn
2. Vandvæg.dk (og vandvaeg.dk) - en af vores store produktgrupper
3. LysogVand.dk - vores onlineshop med vandvægge, springvand m.m.
4. AquaTox.dk - Vores specielle vandvægsvand - skal også være en onlineshop..
5. Surveillance.dk - vores anden hovedgruppe med digital overvågning
6. ILDVR.dk - vores overvågnings produkter - skal også være en onlineshop

om der endnu engang skal nyt design til eller ej ved vi ikke, men tingene skal i hvertfald virke !..
deZari.dk - Vandvæg.dk og Surveillance.dk er hver sin side, men man skal kunne komme fra den ene til den anden på et hvert tidspunkt.

vores mail er info@dezari.dk
Send meget gerne mail, om hvem i er, hvad i kan, hvordan i kan og hvor en pris på projektet ligger.....

Mvh. René & Mette

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det halter en del menuen er der et biledet der ikke virker 

farven siden virker mystisk valgt , ser ikke prof ud

kan ikke finde CVR nummer og sådan kunne man blive , men i ved sikkert en del af fejlene så retter sikkert en del hen ad vejen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt bestemt, hjemmesiden er alt for uoverskuelig.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René og Mette.

Hvis I stadig har en forretning kørende efter 4 år på trods af jeres hjemmesider, så ser det lovende ud for jer Big Smile

Jeg synes, at jeres vandvægge ser flotte ud - og jeg mindes ikke hvornår jeg sidst har set så flotte produkter på så grim en hjemmeside. Undskyld min ærlighed, men for dælen, hvor er jeres hjemmesider ikke gode.

deZari:
Send meget gerne mail, om hvem i er, hvad i kan, hvordan i kan og hvor en pris på projektet ligger.....

Jeg vil foreslår jer at lægge opgaven ind på Amino Freelancer http://www.amino.dk/freelancer/

Så vil I helt sikkert få en række gode (og dårlige) forslag til, hvordan opgaven med optimere jeres hjemmesider kan udføres.

Som budget bør I sætte mindst 10.000 kroner pr. webshop og mindst 3-5.000 pr. "info-website".

Mvh Troels.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)