Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører af dele til familie-brætspil

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger leverandører af dele til et familie-brætspil.

Der er pt. fremstillet 4 prototyper af spillet, og testfasen er i fuld gang.

Næste skridt er at finde leverandører til
- spilleplade (trykkeri/bogbinder)
- spillebrikker (træ/plast)
- regler og andre trykte dele (trykkeri)
- terning (træ/plast)
- øvrige spilkomponenter (trykkeri/plast)
- æske med låg (emballage/trykkeri)
- forsegling (plastfolie/klistermærkat)

Oplag: 5000 spil (delene skal helst kunne produceres/indkøbes i DK)

Jeg er ikke interesseret i forslag om kinesiske producenter - jeg kender personligt et par danske spilproducenter og har set de gruelige fejlprocenter, der kommer hjem med varerne fra Kina - den ene med fejl på samtlige varer (dvs 100 %), den anden med 25 % fejl på stikprøveudtag.
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:36

Hej 

Jeg kan måske godt hjælpe med en kontakt hvis du sender mig en mail :) 

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Tak. Har sendt dig en PM

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Er ved at udvikle et familie-brætspil og er begyndt at afsøge markedet for leverandører - i første omgang danske leverandører for at se, om det kan lade sig gøre at producere brætspil i DK.

Er der nogen, som har indkøbt komponenter fra Dan-tern i Ringsted (spillebrikker, terninger og fødder) og har kommentarer til deres leverancer?

Og er der nogen, der har indkøbt dele fra Rikas, dvs. spilæske og spilleplade?
Har fået forslag om at kigge på Ludofact fra Tyskland, og det ser interessant ud, men jeg er interesseret i at afsøge det danske marked, inden jeg begynder at gå i en bestemt retning.
Er også ved at kigge på trykkeri og er villig til at indgå samarbejde om investering i en stor printer/trykkemaskine. Man kan evt. leje sig ind på en trykkemaskine.
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 17:49

Jeg respektere fuldt ud din holding, bevar mig vel..  Men det er nok det dummeste jeg længe har læst at kineserne laver fejl, du taler om et folk der bygger en rumstation kommer til at bygge femeren forbindelsen, bygger Volvo og andre kvalitets produkter, fakta er man får hvad man betaler for og intet sted i verden kan du få dine spil fremstillet billigere i høj kvalitet end kina..  Like or not!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Frank N Hansen:

du taler om et folk der bygger en rumstation kommer til at bygge femeren forbindelsen, bygger Volvo og andre kvalitets produkter

Jeg taler også om et folk, der ulovligt kopierer vestlige kvalitetsprodukter (jeg taler ikke om lovlig licensproduktion), om et folk, der blæser på menneskerettigheder og miljø, og om et folk, der behandler dyr som... dyr - jeg har set dårlige eksempler på markedspladser i kinesiske byer! Jeg har da heldigvis også set eksempler på gode ting.

Selvfølgelig laver kineserne fejl. Du tager kikkerten for det blinde øje, hvis du tror/vil tro andet.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:02

Hej Poul

Er der tale om spillebrikker og spilkomponenter der skal speciallaves, eller tale om at du skal finde de rigtige standardstumper? Jeg tænker at det gør en forskel, både i forhold til hvem der kan leverer, og ikke mindst i forhold til pris.

Og jeg glæder min spændt til at se det færdige spil.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Der er brug for en del standardkomponenter som fx terning og spillebrikker, så ja, noget af det er standardstumper.

Der er andre dele, som skal trykkes på karton. De er selvfølgelig specialkomponenter, men det er jo bare noget, der skal trykkes på standard-vis.

Jeg vil være åben for alternative løsninger for at kunne lade så meget som muligt af produktionen foregå i Danmark. Måske, måske ikke, kan det lade sig gøre.

Du kan se lidt om det på http://www.apoma.dk/apoma/suscity.php

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:43

Tak for linket. Det gav jo et rigtigt godt billede af både spillet og hvilke komponenter du søger.

Har du overvejet at kontakte nogle elselskaber og/eller vindmølle producenter for at høre om de evt vil sponsorere spillet? Det er jo god reklame for forskellige virksomheder der arbejder med vedvarende energikilder.

Mange gange held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Rasmus Fredslund Hansen:

Har du overvejet at kontakte nogle elselskaber og/eller vindmølle producenter for at høre om de evt vil sponsorere spillet?

Svar: YES!

Du er ikke den første, der har foreslået mig at søge sponsorer, så du har set helt rigtigt!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)