Hej Amino''er Er der nogen der ved hvad det koster, hvis mine kunder skal kunne betale mine varer via min hjemmeside? |
- No monthly fees
- No set-up fees
- No cancellation fees
Transaction Fees
1.9% to 2.9% + $0.30 USD
Hej Amino''er Er der nogen der ved hvad det koster, hvis mine kunder skal kunne betale mine varer via min hjemmeside? |
|
Hvis du vælger den danske model vil regnestykket se nogenlunde sådan ud. PBS : 1500 i året for dankort samt internationale kort gateway: fås fra 79,- til 800,- i måneden Oprettelse af gateway: forskellig fra gateway til gateway. Husk ligeledes at der bliver taget nogle procenter fra hvert køb. Læs mere på www.betaling.dk Hvis du kan undvære Dankort, så kan der være udenlandske løsninger der er bedre og billigere i forhold til PBS. |
Hvis du kun skal kunne modtage udenlandske kreditkort villle jeg absolut overveje PayPal. Se mere her: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-standard-overview-outside. |
Dette link vil give dig alle de informationer, som du har brug for - Betalingsgateway - |
Ceal Corp - Beklager men det link giver ingen informationer han kan bruge overhovedet. Det du linker til er bare en ganske almindelig gateway og dem findes der en million af. og mange mange flere. Endnu en gang vil jeg lige linke direkte til www.betaling.dk hvor du har de fleste informationer der gælder hvis du vælger en dansk model. |