Hej Aminoer I fotrbindelse med mit nye projekt, som er en ny sportsportal, så er jeg på udkig efter et CMS system. Det skal siges med det samme at mine IT-egenskaber er meget fornuftige men når det kommer til kodning og design, så ja der er jeg helt grøn i det... Jeg har googlet rundt og læst omkring de meste brugte CMS systemer på markedet men også dem der bliver snakket mest om herinde på Amino: - Joomla - Drupal Alle tre systemer tiltaler mig meget da det mest er lavet i forvejen og skal bare ændres og sættes sammen hvis i forstår hvad jeg mener. Jeg ønsker at det meste er lavet i forvejen sådan at jeg bare kan tilføje billeder, tekster og diverse andre informationer efter behov... Jeg ønsker et system der kan holde til at blive udvidet/eskaleret til mange brugere og informationer...På længere sigt er der planer at skifte til noget andet... Er der andre CMS systemer der kunne være relevante at kigge på og som ligner dem jeg allerede har nævnt? Design Mine tanker mht. design er at jeg har haft kigget på de forskellige themes der findes og synes at mange af dem er lækre og ser godt ud. Men er det nogen der vil kunne bruges til en portal? Har været inde og søge efter men det er ikke mange der kommer frem, måske er det magazine themes der vil være relevante når der er tale om en ny portal? Eller skal jeg have det kodet det hele fra bunden af? Altså designet? Teknik En database vil også være nødvendig da jeg vil have brug for at taste mange informationer ind sådan at det er muligt for brugerne at kunne søge efter dem samt sortere i dem efter ønske og behov mm. Er det noget der skal laves ved siden af? Eller findes der også CMS systemer med denne funktion?
Nogen venlige Aminoer herinder der vil kunne komme med bud eller svar på mit tråd, sådan at jeg kan komme hurtigt i gang med mit nye projekt? På forhånd mange tak for hjælpen J |
Had du kigget på et systeem som Umbraco? Det er også et rigtigt godt system.