Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere til webshop salg søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Start en webshop, uden at købe varelager.

Går du med drømmen om at have din egen webshop, uden at have råd til at købe varelager, eller være villig til at ofre penge i varelager? – Jeg har løsningen.

Jeg har pt. over 50 forskellige varer, som er klar til at komme ind på din webshop. Det er varer som smykker, tøj, sko, bælter, tasker, vin, sæbe dispensere, værktøj, osv. og der arbejdes på at få over 200 varer på lager indenfor nærmeste fremtid. Som en del af et samarbejde, kan du også få indflydelse på, hvilke varer der skal købes til mit lager, for at de kan være til rådighed i din webshop.

Det er altid sjovest for begge parter, hvis vi begge tjener penge på det, og derfor forventer jeg, at du ved at sælge mine varer på din webshop, skulle kunne tjene 200-400 % pr. vare.

Har det interesse? Så skriv en privat besked til mig, eller en mail: 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:58

Prøv evt. at tage fat i Mie. Hun er en ung iværksætter, som netop søger de produkter som du kan tilbyde.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Hej Anders,

Mange tak. Jeg er i kontakt med Mie, så jeg håber at kunne få en aftale med hende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 12:55

Jeg havde forventet denne tråd var "druknet" i beskeder men forhåbentligt får du henvendelserne i PM :-) Anyway har du nogle beskrivelser af varerne da din hjemmeside er lidt tom?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03

Hej Tom,

Der kommer en del beskeder privat, så der er gang i lidt snakke med folk, som er interesseret.

Min hjemmeside er meget tom, men der er heller ikke her, information skal hentes.

Jeg vil gerne sende få eksempler til folk, på hvilke varer der er på lager, samt hvad deres købspris bliver, og en forventet salgspris i webshoppen.

Hvis du er interesseret i dette, så smid mig gerne en mail: 

Fortsat god dag

Martin Kølbek

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Der søges stadig samarbejdespartnere til salg via webshop. Bliv selvstændig webshop ejer, uden at binde penge i varelager, og stå tilbage med rester.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Der søges stadig partnere, som har en webshop, hvor de vil have mine mellem 150-200 varer ind på deres side. Lad mig gerne høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)