Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er med garanti én blandt jer, som står og mangler mig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en mindre virksomhed evt. nystartet, der har brug for mig, som har indgående kendskab til dagligt bogholderi og regnskabsføring.

Uanset om man vil det eller ej, er regnskab/bogføring en del af virksomheden, som skal være i orden for at sikre virksomhedens fremtidige eksistens. 

Min baggrund er primært fra bankverdenen, hvor jeg har opnået stor erfaring, der gør mig stærk i regnskaber, administration m.m.

Da min arbejdssituation har ændret sig pga. en leversygdom, betyder det at jeg ikke længere kan bestride et fuldtidsjob - deraf er jeg nu visiteret til fleksjob (17 timer ugentligt med 2/3 refusion).

I forbindelse med at jeg er visiteret til fleksjob, har jeg også ændret opfattelse af forretningsgangen i finanssektoren. Generelt er denne efterhånden blevet meget firkantet og beaukratisk, derfor er jeg mere end klar til at komme videre over til en ny fleksibel og mere åben forretningsgang. Her kan jeg også være med til at optimere de interne processer, der skal tages stilling til for at udnytte ressourcerne optimalt.

Jeg brænder for at kunne gøre en forskel, og det er her din virksomhed kommer ind i billedet. Derfor opfordrer jeg dig til, at kontakte mig enten pr. mail eller telefonisk. Det er naturligvis en uforpligtende snak, men jeg vil nævne, at det er yderst fordelagtigt at ansætte mig i fleksjob grundet mit timeantal og den refusionsplan der følger med.

Udover at jeg er yderst kompetent til en sådan stilling, så lægger jeg desuden stor vægt på, at der er den rigtige stemning og kemi på arbejdspladsen. En positiv og dynamisk virksomhed får hurtigere succes, og det vil jeg være en del af.

Som altid med et tilbud, er der også en "udløbsdato".
Jeg kan nævne at reglerne for fleksjob ændres pr. 1/1-2013 hvilket betyder mindre gunstige vilkår for alle parter, hvis en aftale først indgåes herefter.

Derfor skal du allerede nu slå til, jeg kan naturligvis fremsende alt ønsket materiale vedrørende ordningen, og selvfølgelig også om mig og min baggrund.

CV vedhæftet.

Med Venlig Hilsen
Karina Galberg-Lund 

Ring før din nabo:
28 74 39 39

mail:
minnie@restyle.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)