Kære Aminoer, Igen i år deltager jeg i Movember, som går ud på, at man anlægger sig et overskæg og får folk til at give dig donationer for deltagelsen i kampen mod prostatakræft, som er en af de hyppigeste kræftformer hos mænd. Jeg har nu oprettet et såkaldt "team" på Movember.com, teamet hedder Amino Mo Bro's. Alle der vil være med til at støtte denne sag, kan vi dette link oprette en Mo Space profil, hvor folk kan donere penge til kampen mod prostatakræft, på baggrund af, at du lader dit overskæg gro. Der efter kan du melde dig ind i Amino Mo Bro's Teamet og vi kan sammen støtte formålet. Jeg vil opfordre alle til at deltage i dette projekt, og bede venner, bekendte og forretningsforbindelser give dig en donation. Læs reglerne her: 4212.DK_Mo_Rules.pdf De bedste hilsner Daniel Sørensen |
'Held og lykke', eller hvad man nu siger. Jeg er desværre med i en kammerats team, men jeg vil stadig følge hvordan det går Amino Mo Bro's.
Det er mit første år jeg deltager, så det skal nok blive spændende at se resultatet om en måned.