Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal virksomheder til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Jeg har nu gennem nogen tid fulgt Amino. Jeg har også kontaktet flere virksomheder. Det virker på mig som om der aldrig bliver "ryddet op" herinde. Der er virksomheder til salg fra 2009 og 2010, hvor der ikke er blevet rørt/opdateret på deres annonce i flere år! Der er også mange annoncører som ikke svarer på henvendelser.

Jeg kunne vove den påstand, at måske i nærheden af 50% af alle virksomheder herinde slet ikke længere er til salg!

Hvad gør man for at få disse fjernet, så de ikke "fylder" i søgningerne? Hvad med en mail ud til alle annoncer og hvis der ikke svares inden eks. 8-10 dage, så sættes annoncen som inaktiv?

Det ville højne seriøsiteten på siden, for målet er vel ikke at kunne lave den flotte opstilling hvor salgsværdi og antal emner er så høje som mulige?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg så afvise.
Vi rydder løbende op og virksomheder der ikke besvarer henvendelser bliver løbende slettet.
Dertil holder vi øje med om annoncøren løbende retter annoncen og logger ind.
Så nej, vi har langt fra 50% inaktive virksomheder på Amino Virksomhedsbørs, så godt som alle er til salg.

Men når det er sagt, så er der mange virksomheder der ikke gider at svare på useriøse henvendelser, så hvis du ikke gør meget ud af din henvendelser, så får du ret sikkert heller ikke svar. Så fortæl hvem du er, hvad du vil, hvorfor du er interesseret i netop den virksomhed etc. så skal folk nok svare.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare noget du siger ... faktum er at lykkevej33 har ret... har nemlig lige oplevet det samme .... øv det er ellers et godt Concept det her.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg så igen afvise.
Vi bruger faktisk en del tid på at rydde op løbende.
Men der er desværre nogle virksomhedsejere, der ikke gider besvare forespørgsler de finder useriøse og det ville jeg ønske de ville.
Men igen kan jeg selv se, hvor mange der søger kapital på Amino kapital der skriver hjælpeløse annoncer, som vi må rette for stavefejl m.m.
Og fik jeg sådan en mail, gad jeg heller ikke svare.
Så prøv at kig indas og måske gøre lidt mere ud af henvendelserne, så kan det være succesraten stiger...

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)