Hej. Vi er en gruppe fra 3. g på HTX i Aalborg, der er i gang med at skrive eksamensprojekt i Teknologi A. Vi har valgt at arbejde med emnet ”rod på kontoret.” Vi har brug for lidt hjælp, til at bekræfte vores problemstilling; Rod på kontoret. Vores største interesse indenfor emnet, er at fjerne lednings rod på og under bordet, samt rod i papirer, skriveredskaber osv. Hvordan oplever I rod på kontoret? Hvor stort et problem er det hos jer og hvad gør I for at undgå det? Hvor stor er jeres interesse for at løse dette problem? Vil I være interesseret i at investere i et produkt, der kan undgå rod på kontoret. Vi håber at I vil svare på vores spørgsmål, da det vil være en stor hjælp til vores projekt. Tusinde tak. Med venlig hilsen Michelle, Jannick og Jonas |
Jeg har lidt svært ved at fornemme hvilken slags produkt det er, der kan skabe mindre rod på bordet.
Men jeg ser det for en lidt anden vinkel - nemlig at hvis et firma f.eks. har forskellige kontorer med rod på bordet, vil det måske kunne gå ud over medarbejdernes effektivitet. Hvis bordene f.eks. var overskuelige, vil nogle arbejde mere effektivt.
Jeg kan f.eks. ikke arbejde effektivt hvis jeg har rod på mit eget skrivebord.
Håber i kan bruge det til noget