Hej alle sammen. Jeg er en dreng på 22 der studerer Multimedie, Design og Kommunikation på EASJ - Campus Nykøbing F. Da jeg næsten er færdig med 3. semester betyder det, at det er tid til at finde en praktikplads til 4. semester. Praktikperioden vil forløbe fra uge 3 til uge 14 (2013), hvor jeg skal til at være aktiv i cirka 10 uger. Det er muligt at justerer perioden så jeg starter lidt før uge 3, men det er ikke muligt at afslutte praktikopholdet senere end uge 14. Det er tilladt for mig at få en løn i praktikperioden. Men det er ikke noget, jeg forventer. I stedet forventer jeg at komme til en virksomhed, hvor jeg vil have muligheden for at lære og udvikle mere end bare mine kaffebrygning-skills. (Dermed ikke sagt at jeg ikke er villig til at lave kaffen.) Jeg vil gerne et sted hen hvor jeg vil komme til at mærke den daglige arbejdsgang inden for denne branche. Jeg primært på udkig efter en praktikplads i Københavns-området, da jeg flytter til Kastrup omkring jul. Det jeg kan tilbyde jer, er en selvstændig person der også arbejder rigtig godt i grupper med mange forskellige mennesker – en erfaring jeg drager fra det internationale miljø jeg studerer i til hverdag. Jeg er engageret og pligtopfyldende og brænder virkelig for det jeg laver. Jeg synes at det er spændende at finde frem til de bedste løsninger, for hvert enkelt projekt. Skills:
Værktøjer: Adobe CS5, så som:
Jeg har sat en lille hjemmeside op hvor i kan se nogle af mine projekter samt læse mere omkring mig: Siden er på engelsk, da det ar det sprog jeg studerer på. Jeg håber at der er nogle af jer, der kan bruge en som mig. I kan kontakte mig på mail: plambech@adnaves.dk Mvh. Rasmus Plambech |
Hej Rasmus,
Jeg har sendt dig en email.