Nogen med en MAC der vil hjælpe?
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Hey! Har lavet en iPhone App via en online App Builder Service. Det er blevet kanon godt! Jeg har også betalt for at blive developer hos Apple. Super :-) Nu mangler jeg blot at skulle gøre de sidste småting, som åbenbart kræver at man har en MAC (lave nøgler, downloade xcode, uploade APP osv). Og så tænkte jeg, at der sikkert sad en med god forstand på det, som kunne tænke sig at gøre det for mig? Så hvis der er nogen med en MAC og et godt hjerte, som gerne vil hjælpe med de sidste steps, så smid en mail til Ronni@Plindstrup.dk
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Hej Ronni, Jeg har personligt ikke det store kendskab til det du snakker om, men hvis du lavede et opslag i freelancer for småpenge kunne det være du kunne finde en til, at gøre det for dig! :) Kun for at hjælpe, med venlig hilsen Christian Højbo Møller
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Nu mangler jeg blot at skulle gøre de sidste småting, som åbenbart kræver at man har en MAC (lave nøgler, downloade xcode, uploade APP osv).
Først og fremmest tillykke med App'en.
Men vi har flere på arbejdet der bruger windows og linux, de kan sagtens få apps og nøgler til at virke (Kan anbefale linux :) )
Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Tilmeldt 3. May 12
mitAPP.dk
Skrevet
01-11-2012 kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er godt nok på ferie lige nu. Men hvis du kan vente til søndag, så kan jeg godt hjælpe.
Svar