Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af billig bokseudstyr - Fitness

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle søde aminoer!

Jeg er igang med at starte firma op, som kommer til at sælge alt slags kampsportsudstyr.

Udover salg til privatforbrugere og lokale klubber, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om det muligt at

sælge fx. bokseudstyr til fitness-centre.

Hvis ja, hvad går de så op i? Det kunne være rart med noget insiderviden evt :)

Kender I nogle fra kampsportsbranchen eller nogen der kunne være interesseret I at vide mere om billig kvalitets udstyr så I velkomne til at sende
en besked.  

På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:58

Hej,

Jeg syntes for det første, at det er urimeligt, at du har fået minus-stjerner for dette indlæg af en person, uden nogen begrundelse.

For det andet, tillykke med firmaet. Jeg kan ikke rigtigt forestille mig at decideret fitness centre vil købe bokseudstyr, desværre. Muligvis hvis de ved siden af fitnesscenteret vil lave en form for crossfit, hvor boksesække bliver involveret. Men du kan med fordel høre alle gymnasier, skoler og især idrætsefterskoler om de er interesseret i noget billigt kampsports udstyr(og så tilbyd f.eks. 1 times demonstration i brugen af det, og måske et træningsprogram som de kan udføre med deres elever. Det er jo de færreste idrætslærer der er 'kampsports-kyndige'). Jeg tror det alt afgørende for dem er prisen, da det kun skal bruges måske 3-4-5 uger om året, når de har netop dét emne i idræt.

Det er bare med at komme ud og lave noget opsøgende salg, og så høste på erfaringen. Held og lykke :o)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 20:04

Hej Justin,

Tak for dit indlæg.

Jeg synes også det er lidt ærgerligt at få sådan en bedømmelse, uden en bemærkning.

Tak for det.
Tusind tak for dit råd, det vil jeg da helt klart tænke over :)Havde faktisk ikke overvejet skoler som sådan. 

Tak skal du ha' ! :) 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 22:05

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)