Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Mangler en til at lave et logo til vores rengøringsfirma.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på randen til at skifte vores firmanavn og logo men har ikke fundet en der kan lave et godt logo for os. Nogen ide'er?

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:59

Hej.

Vi vil gerne give dig et bud, såfremt det har interesse kan du fange mig på nedenstående mail.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:07

Danhost tilbyder også udarbejdelse af professionelle logoer
Prisen er 3.000,- ex. moms og er givet godt ud. 
Logoet leveres i trykklare filer og webbaserede så i fremover kan bruge det til al fremtidig markedsføring.

Se evt. vores start-pakke løsning til kun 8995,-

Jeg har brug for at høre lidt nærmere om, hvad jeres forretnings værdier og målsætning er, så logoet afspejler jeres forretningsgrundlag. 
Du må meget gerne kontakte mig på tlf. 87 11 87 87 eller salg@danhost.dk 

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:38

Vrigsted service:
Nogen ide'er?

Hej,

Du kan prøve at slå opgaven op inde på Amino Freelancer.

Du kan også tage et kig på Fiverr.

Link: Amino Freelancer.

Link: Fiverr.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 17:06

Jeg kan hjælpe jer med både firmanavn og logo. Se masser af logoeksempler og læs alt om Freehand på www.freehand.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Først et par gode råd:

• Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke godt nok efter min mening, hvis man bare har en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk på f.eks. tøj,  banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Du kan læse lidt mere HER og se nogle få eksempler HER

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Stargate Designbureau Skrevet kl. 22:40

Hej Smile

Jeg vil gerne hjælpe med design af et nyt professionelt logo samt en visuel identitet til dit firma. Jeg kan give dit et godt tilbud efter vi har haft en snak om jeres forretning og strategi – og selvfølgelig ønsker til det nye design.

Jeg har designet over 100 logoer, og du kan finde min referenceliste her:

http://stargate-designbureau.com/logodesign.php

Håber at høre fra dig Wink

Hilsen Anne Louise

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:54

Prøv på www.odesk.com - der kan man hurtigt få et godt resultat...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Hej Henrik,
Det lyder som en spændende opgave, jeg meget gerne vil byde ind på, så jeg håber at det er OK, at jeg også har kontaktet dig via email.

Kort om mig: Jeg har en bachelorgrad i visuel kommunikation og har levet af mit hverv siden 2006, hvor jeg blev færdiguddannet. Jeg har 3 års erfaring fra bureau og yderligere 3 som freelancer. Jeg er, som dig, selvstændig nu.

Som en slags eksempel på, hvad man får for sine penge hos mit lille enmandsfirma, vedlægger jeg her nogle PDF'er med noget arbejde, jeg netop har afsluttet for en anden Amino'er. Han havde et meget beskedent budget at gøre godt med, og for de penge har han altså både fået tegnet logo (som han ganske vist også havde en god idé til) og fået udarbejdet reklameflyer og visitkort. Logoer leveres naturligvis i rentegnet stand, som vektorgrafik – og i alle de forskellige formater, kunden måtte ønske. I Mikkel fra AquaPowers tilfælde har han fået en "logofamilie" med 8 varianter i både sort/hvid, gråtoner og farver, positive såvel som negative versioner, så han er dækket ind uanset ihvilken situation, han skal bruge dem i.

I stedet for at sende dig et langt og kedeligt CV, så vil jeg i det hele taget lade mit arbejde tale for sig selv. Du kan klikke på nedenstående links og hente mere eyecandy ned. Jeg ser frem til at høre fra dig! :-)

Diverse logoer:
https://dl.dropbox.com/u/23675511/miniportfolio_diverse_logoer.pdf

Visuel identitet:
https://dl.dropbox.com/u/23675511/miniportfolio_visuelidentitet.pdf

Diverse plakater/annoncer:
https://dl.dropbox.com/u/23675511/miniportfolio_eyecandy_flat_lo.pdf

Uddrag fra AquaPower-case:
8585.aquapower_CMYK.pdf
0211.flyer.pdf
5314.visitkort_a.pdf

bedste hilsner
Anders Cold
anders.cold@gmail.com
tlf. 2657 4807

Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 07:26
Hej Anders.
Jeg har set dit logo til aquapower. Det ser rigtig godt ud!
Så jeg overvejer lige om ikke det skal være dig som kan hjælpe mig.
Jeg vender tilbage.
Mh. Henrik Jensen
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)