Vi er på randen til at skifte vores firmanavn og logo men har ikke fundet en der kan lave et godt logo for os. Nogen ide'er? |
Hej.
Vi vil gerne give dig et bud, såfremt det har interesse kan du fange mig på nedenstående mail.
Vi er på randen til at skifte vores firmanavn og logo men har ikke fundet en der kan lave et godt logo for os. Nogen ide'er? |
Hej. Vi vil gerne give dig et bud, såfremt det har interesse kan du fange mig på nedenstående mail. |
Danhost tilbyder også udarbejdelse af professionelle logoer. Se evt. vores start-pakke løsning til kun 8995,- Jeg har brug for at høre lidt nærmere om, hvad jeres forretnings værdier og målsætning er, så logoet afspejler jeres forretningsgrundlag. Med venlig hilsen |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Hej, Du kan prøve at slå opgaven op inde på Amino Freelancer. Du kan også tage et kig på Fiverr. Link: Fiverr. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Jeg kan hjælpe jer med både firmanavn og logo. Se masser af logoeksempler og læs alt om Freehand på www.freehand.dk. |
Først et par gode råd:
Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv. Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%. *Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang. |
Hej Jeg vil gerne hjælpe med design af et nyt professionelt logo samt en visuel identitet til dit firma. Jeg kan give dit et godt tilbud efter vi har haft en snak om jeres forretning og strategi – og selvfølgelig ønsker til det nye design. Jeg har designet over 100 logoer, og du kan finde min referenceliste her: http://stargate-designbureau.com/logodesign.php Håber at høre fra dig Hilsen Anne Louise |
![]() ![]() Hej Henrik, |
Jeg har set dit logo til aquapower. Det ser rigtig godt ud! Så jeg overvejer lige om ikke det skal være dig som kan hjælpe mig. Jeg vender tilbage. Mh. Henrik Jensen |