Vi har valgt at droppe vores projekt, og derfor vil vi gerne sælge vores website på www.kroo.dk. evt. med domæne. Vi ikke rigtig hvad vi kan tage for det og hvor vi kan sælge den.
Er der nogle der har forslag. Vi er ikke så meget for at skulle betale annonceudgifter da vi jo godt ved at vi ikke kan få så meget for den.
Vi har valgt at droppe vores projekt, og derfor vil vi gerne sælge vores website på www.kroo.dk. evt. med domæne. Vi ikke rigtig hvad vi kan tage for det og hvor vi kan sælge den.
Er der nogle der har forslag. Vi er ikke så meget for at skulle betale annonceudgifter da vi jo godt ved at vi ikke kan få så meget for den.
Den er lavet i Joomla.
Vi har prøvet at sælge den på websitesalg.dk, men der kommer vist ikke så mange besøgende.
Vh. kroo.dk
Domæne: 45kr
Siden er bare et yoo theme, så tror ikke det er mange øre værd, ihvertfald for designet. I har en pagerank på 2.
Så jeg ved ikke rigtigt, men jeg ville personligt ikke give mange øre for det.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg kunne forestille mig, at I ingen besøgende har, og derudover er der ikke specielt meget indhold på jeres side i forhold til det brede emne. I skal nok ikke regne med noget som helst. Medmindre I kan overbevise en eller anden om at jeres idé er holdbar, og at de kan køre videre med jeres side.
Vi har tænkt på at sælge ideen, men er også indforstået med at hjælpe en potentiel køber at ændre tekst, logo og domæne således at siden kommer til at passe til købers behov.