Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi tage for vores website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Fra  kroo.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne sælge vores website og evt. domæne.

Vi har valgt at droppe vores projekt, og derfor vil vi gerne sælge vores website på www.kroo.dk. evt. med domæne. Vi ikke rigtig hvad vi kan tage for det og hvor vi kan sælge den.

Er der nogle der har forslag. Vi er ikke så meget for at skulle betale annonceudgifter da vi jo godt ved at vi ikke kan få så meget for den.

Den er lavet i Joomla.

Vi har prøvet at sælge den på websitesalg.dk, men der kommer vist ikke så mange besøgende.

Vh. kroo.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kroo.dk:

Vi vil gerne sælge vores website og evt. domæne.

Vi har valgt at droppe vores projekt, og derfor vil vi gerne sælge vores website på www.kroo.dk. evt. med domæne. Vi ikke rigtig hvad vi kan tage for det og hvor vi kan sælge den.

Er der nogle der har forslag. Vi er ikke så meget for at skulle betale annonceudgifter da vi jo godt ved at vi ikke kan få så meget for den.

Den er lavet i Joomla.

Vi har prøvet at sælge den på websitesalg.dk, men der kommer vist ikke så mange besøgende.

Vh. kroo.dk

Domæne: 45kr

Siden er bare et yoo theme, så tror ikke det er mange øre værd, ihvertfald for designet. I har en pagerank på 2.

Så jeg ved ikke rigtigt, men jeg ville personligt ikke give mange øre for det.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:22

Jeg sover :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:29

Martin :

Skynd dig lige at rette linket til det rigtige + redirecte kroo.dk. til kroo.dk for at undgå dc

Det er mere kroo.dk der skal rettes til www.kroo.dk, om der er . bagefter er bare den måde DNS virker på :) - fordi . betyder root

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  kroo.dk Skrevet kl. 17:22

Tak for de indkomne indlæg selvom vi nok ikke blev så meget klogere af dette.

Vh. kroo

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:34

Jeg kunne forestille mig, at I ingen besøgende har, og derudover er der ikke specielt meget indhold på jeres side i forhold til det brede emne. I skal nok ikke regne med noget som helst. Medmindre I kan overbevise en eller anden om at jeres idé er holdbar, og at de kan køre videre med jeres side.

Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  kroo.dk Skrevet kl. 17:43

Vi har tænkt på at sælge ideen, men er også indforstået med at hjælpe en potentiel køber at ændre tekst, logo og domæne således at siden kommer til at passe til købers behov.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)