Goddag Indledningsvist, så har jeg i et stykke tid haft relativt mange idéer til potentielt indkomstrige hjemmesider. Mit problem er - som så mange andres - at jeg ikke besidder evnen til, at kunne udføre de mange timers arbejde, der ligger bag en hjemmeside. Denne handler om en hjemmeside, der i form af annoncer kan indbringe mig kapital til at gå videre med større projekter. I dette indlæg forekommer der to spørgsmål. Det første lyder som følger: Er det muligt at lave en enkel hjemmeside, som fungerer som en søgeportal, og viderestiller "kunden" til en anden side, hvor det søgte produkt er tilstede eller kan købes? Jeg ved godt at det rent praktisk er muligt, men spørgsmålet handler mere om, hvorvidt andre webshops/butikshjemmesider ville være interesserede i det eller ej, og om der er forskellige regler omkring dette. (Jeg er en ung knægt, og har ikke nogen synderlig stor indsigt i generelle forretningsbetingelser osv.) Hvis man må gøre dette (og de valgte virksomheder er interesserede i det), hvor meget ville sådan noget koste? Er det enkelt, eller skal der krævende programmer til at lave en begrænset søgeportal? På forhånd tak. |
Hej,
Jeg har sendt dig en besked i din indbakke/privat besked.
mvh. Jonst