Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt mellem partnere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en rigtig god partner til mit projekt, men da jeg endnu ikke har nogen startkapital og derfor ikke kan give personen løn, har jeg istedet givet nogle procenter af firmaet. Men nu skal jeg finde en en kontrakt og fremgangsmetode til at gøre det officielt. Findes der en online standard kontrakt der er lige til at printe ud eller skal jeg igennem en advokat

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob

Start med at skrive så meget som muligt selv.

Check startvaekst.dk

Check kontrakter her på Amino

Udform en stor del af kontrakten som hvis i skulle skrive hvordan I skal fordele aktiverne den dag I splitter op.

Det er NU de ømme punkter og bekymringer skal frem i lyset og ned på kontrakten, ikke efter kontraktens underskrivelse.

Venlig hilsen,

Christian

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 17:07

Tak for svaret, jeg er i fuld gang allerede, men jeg ville bare sikre mig at det er juridsk iorden og en korrekt bindende kontrakt. Skal kontrakten f.eks underskrives af en advokat? eller paa anden vis legaliseres?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35

En advokat kan bistå med at se om du/I har overset spørgsmål der bør indeholdes i kontrakten.

Jeres underskrifter er tilstrækkelig legalisering, men hvis I er til livrem og seler kan I underskrive

kontrakten for en notar.

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 09:07

Tak for svaret Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)