Kære Claus Elbogen.dk ser spændende ud. Jeg vil gerne tilbyde at læse korrektur på din side. Min pris afhænger af, om jeg selv skal kopiere teksten fra din hjemmeside eller får leveret i en Word-fil. Ligeledes om der er tale om en hastesag. En hurtig optælling af din hjemmeside siger, at du har ca. 35 sider, nogle med meget tekst, nogle med lidt. Min pris vil være kr. 1.000,- inkl. moms, hvis jeg får leveret teksten i en Word-fil. Kr. 1.500,- inkl. moms, hvis jeg selv skal copy-paste den. Se min hjemmeside: www.korrekturkontoret.com Hvis du selv kaster dig over opgaven, skal du være særlig opmærksom på, at mange af de ord, som du skriver i to ord, staves i ét. F.eks.: funktionstest (ikke funktions test), lysinstallation (ikke lys installation), flere eksempler: formelsamling, elteori, jf. rød kælk (sådan en, man bruger om vinteren, her i en bestemt farve) og rødkælk (fuglen). Google belønner ikke stavefejl i forhold til søgeordsoptimering. Held og lykke med El-bogen i alle tilfælde! Venlig hilsen Lene N. Laursen
|
Jeg har alt liggende i word dokumenter.
Dog har jeg nok dobbelt så meget liggende i word som skal på siden når jeg har det sidste færdig af det.
Det er ikke en haster for mig så om jeg bestemmer mig for om jeg vil lade andre læse mine sidder igennem eller om jeg selv finder en løsning falder nok på et tidspunkt