Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekturlæsning af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Claus

Elbogen.dk ser spændende ud.

Jeg vil gerne tilbyde at læse korrektur på din side. Min pris afhænger af, om jeg selv skal kopiere teksten fra din hjemmeside eller får leveret i en Word-fil. Ligeledes om der er tale om en hastesag. En hurtig optælling af din hjemmeside siger, at du har ca. 35 sider, nogle med meget tekst, nogle med lidt.

Min pris vil være kr. 1.000,- inkl. moms, hvis jeg får leveret teksten i en Word-fil. Kr. 1.500,- inkl. moms, hvis jeg selv skal copy-paste den.

Se min hjemmeside: www.korrekturkontoret.com

Hvis du selv kaster dig over opgaven, skal du være særlig opmærksom på, at mange af de ord, som du skriver i to ord, staves i ét. F.eks.: funktionstest (ikke funktions test), lysinstallation (ikke lys installation), flere eksempler: formelsamling, elteori, jf. rød kælk (sådan en, man bruger om vinteren, her i en bestemt farve) og rødkælk (fuglen). Google belønner ikke stavefejl i forhold til søgeordsoptimering.

Held og lykke med El-bogen i alle tilfælde!

Venlig hilsen

Lene N. Laursen

mail@korrekturkontoret.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:24

Jeg har alt liggende i word dokumenter.

Dog har jeg nok dobbelt så meget liggende i word som skal på siden når jeg har det sidste færdig af det.

Det er ikke en haster for mig så om jeg bestemmer mig for om jeg vil lade andre læse mine sidder igennem eller om jeg selv finder en løsning falder nok på et tidspunkt

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:32

Hej Claus. 

Jeg vil meget gerne tilbyde min hjælp i form af korrekturlæsning på din hjemmeside.

Hvis det kunne have interesse kan vi tage en snak om det, hvor vi kan aftale nærmere om pris, leveringstid, osv.

Kunne det have interesse? Jeg vil gerne tilbyde min hjælp til billige penge, da jeg kan se, at du har små midler at gøre godt med.

Tillykke med fødselsdagen forresten! Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)