Hej Tom, Tak for din feedback! Det er mig selv der skriver alle tekster. Jeg ved der er mange fejl, jeg prøver dog at komme dem til livs. Men 10-finger metoden er ikke ufejlbarlig :) Jeg er desværre heller ikke specielt god til nutids R..Haha..Men som skrevet i titlen, så er det webdesignet jeg gerne vil have feedback på. Jeg har lige "stylet" mig ud af problemet med bold markeret keywords. For ja det er ganske korrekt at teksterne er SEO optimeret. Også mig selv! Vi er da også lige rykket op på Google på søgeordet "webbureau" fra en plads 17 til 15.. da vi smed den nye side online! Jeg ved der er flere, der går op i at tekster er velskrevet. Jeg går LANGT mere op i at kommunikationen ikke fejler. Så så længe mine besøgende kan forstå betydningen af det jeg skriver. Og det har hjernen heldigvis ingen problemer med: http://www.positscience.com/brain-resources/brain-teasers/scrambled-text Nu er vi også et webbureau, og vi er kun 2. Og ingen af os er tekstforfattere. Vores kunder ved også at det er webudvikling, e-handel og webdesign vi er skarpe til! Men du må da gerne sende mig et tilbud på at korrektur læse vores website. :) Vh |
Hej Onlinebrand.
Det er i nu sluppet meget godt fra, stavefejl kiggede jeg slet ikke efter. Jeg kiggede på jeres referencer og det grafiske. I er trods alt et firma der laver Webshops m.m. ikke tekstforfatning.
Jeg skal have opgraderet min shop 2013, da den vokser og vokser og for at tage springet helt ud, skal den spille max, både grafisk og brugervenlig.
Hvad vil det koste hos jer at få det lavet?