Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv feedback ønskes på nyt webdesign!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Andersson:
Det skurer i mine øjne med alle de versaler i overskrifterne og de fede typer i brødteksten. Fede typer bruges til at fremhæve få ting... Når så mange ens ord bliver skrevet med fed, mister det betydning. Desuden oser teksten langt væk af alt for meget SEO og alt for lidt tekst og tanke... Sorry, no bad intensions...

Hej Tom,

Tak for din feedback!

Det er mig selv der skriver alle tekster. Jeg ved der er mange fejl, jeg prøver dog at komme dem til livs. Men 10-finger metoden er ikke ufejlbarlig :) Jeg er desværre heller ikke specielt god til nutids R..Haha..Men som skrevet i titlen, så er det webdesignet jeg gerne vil have feedback på.

Jeg har lige "stylet" mig ud af problemet med bold markeret keywords. For ja det er ganske korrekt at teksterne er SEO optimeret. Også mig selv! Vi er da også lige rykket op på Google på søgeordet "webbureau" fra en plads 17 til 15.. da vi smed den nye side online!

Jeg ved der er flere, der går op i at tekster er velskrevet. Jeg går LANGT mere op i at kommunikationen ikke fejler. Så så længe mine besøgende kan forstå betydningen af det jeg skriver. Og det har hjernen heldigvis ingen problemer med: http://www.positscience.com/brain-resources/brain-teasers/scrambled-text

Nu er vi også et webbureau, og vi er kun 2. Og ingen af os er tekstforfattere. Vores kunder ved også at det er webudvikling, e-handel og webdesign vi er skarpe til! Men du må da gerne sende mig et tilbud på at korrektur læse vores website. :)

Vh

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:38

Hej Onlinebrand.

Det er i nu sluppet meget godt fra, stavefejl kiggede jeg slet ikke efter. Jeg kiggede på jeres referencer og det grafiske. I er trods alt et firma der laver Webshops m.m. ikke tekstforfatning.

Jeg skal have opgraderet min shop 2013, da den vokser og vokser og for at tage springet helt ud, skal den spille max, både grafisk og brugervenlig.

Hvad vil det koste hos jer at få det lavet?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:51

Hej onlinebrand

Siden ser fed ud. Men jeg har et sørgsmål om product bundling app til Shopify. Finnes der nogen app i shopify der lar deg sette sammen pakker av produkter eller såkallede combo produkter.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:48

Hvorfor står der Watch ved mac'en (der hvor man kan se filmen?)

Resten ser ret fedt ud! :) 

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Tom Andersson PR Skrevet kl. 06:59

Hej

Tak for svaret - og du har ganske ret, man kan sagtens fange meningen, selv med endnu flere fejl, end I har i jeres tekster. Men som du selv siger, så er det vigtigt, at kommunikationen som helhed ikke fejler. I min verden består kommunikation af en lang række faktorer, som spiller sammen om et eller flere formål. Ét af formålene kan være at få virksomheden til at fremstå som en kompetent og professionel leverandør, og når man ved, at et billede er uskarpt, så har man i min optik en pligt til at få det ordnet. Det er korrekt, at hjernen rent teknisk godt kan afkode budskabet. Men det fortæller jo intet om, hvad det gør ved modtagerens holdning til afsenderen. Det er nu engang bedst, hvis budskabet går rent igennem i et afstemt samspil mellem ord, grafik, opsætning o.s.v.

Omkring SEO-delen er det da ganske fint, at du får jer 2 pladser op. Men hvis du så samtidig bevidst eller ubevidst irriterer (og andre end mig), så er du måske lige vidt. Du kan sagtens søgemaskineoptimere uden at overfylde som jeg mener I har gjort.

Pøj-pøj med teksterne fremover...

Tom A

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:31

Richard:

Jeg skal have opgraderet min shop 2013, da den vokser og vokser og for at tage springet helt ud, skal den spille max, både grafisk og brugervenlig.

Hvad vil det koste hos jer at få det lavet?

Hej Richard,

Tak for din feedback :)

Jamen du har jo som du selv siger, en fungerende prestashop. Så det vel bare webdesignet der skal laves om med fokus på brugervenlighed og salg. Jeg tager typisk 15k for et webshop webdesign. Men så der også tilfredshedsgaranti.

Du må sende mig en mail på: dd@onlinebrand.dk hvis vi skal gå mere i detaljerne :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:33

Jacob:
Hvorfor står der Watch ved mac'en (der hvor man kan se filmen?)

Hehe :) Jamen fordi man skal se filmen!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:37
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)