Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Apple auktionsside uBid.dk - feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Hype Auctions ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er netop gået i luften med en auktionsside kun med produkter fra Apple. Købere af Apple udstyr opfattes tit som mærkeloyale, og brugte Appleprodukter holder nok prisen bedre end andre mærker. På andre brugtsider blandes mange produkter sammen, så derfor en enkel side kun for Appleprodukter. At det skal være en auktionsside er tænkt udfra at der alligevel altid er bud på varer der er til salg på andre brugtsider. På denne måde er det måske nemmere for sælger og køber at nå sammen.

Siden indeholder desuden en Butiksdel, hvor sælgere af tilbehør til Appleprodukter kan oprette en "butik" og på den måde komme billigt igang med en "webshop". 

Hvad syntes i om konceptet/siden?

mvh

Kristian Styrup

www.ubid.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 20:24

Det det rigtig spændende ud!

Held og lykke med det hele...

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 20:34

Hej Kristian,

Jeg synes jeres koncept er super godt. Markedet er åbenlyst stort, når det drejer sig om salg/køb af Apple telefoner, tablets osv.

Jeg undrer mig dog over, hvorfor i ikke har valgt et måske mere oplagt navn - iBid.dk?

- I søgefeltet sidder knappen med forstørrelsesglasset skævt (for højt oppe, måske 5 pixells)

- Når man går ind på en auktion, er næsten alt på dansk. Jeg hæfter mig dog ved "Location", der sammen med datoerne, begge er på engelsk. Måske det skulle ændres til dansk?

- Igen med jeres tilmeld til nyhedsbrev "Sign up". Måske man også skulle lave det dansk?

- I jeres vilkår og betingelser mangler en del kommaer.

- Pop-up'en ville normalt få mig til at lukke siden med det samme.

- I logoet i toppen, er skyggen nede i venstre hjørne cuttet.

Jeg er vild med design og layout, super simpelt og lækkert. Brugervenligheden er også i top. LÆKKERT :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04

hver gang man kommer til forsiden kommer dette popup  vindue , det burde kun komme en gang det er virkeligt meget irriterende det kommer hver gang 

husk udnyt google viser op til 70 tegn lige nu er det kun domæne navnet der vises der kan vises langt mere og husk lav alle titlerne unikke .

social medier google plus og twitter er også en fordel rent seo mæssige.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 02:37

Lars Thomsen:

Hej Kristian,

Jeg synes jeres koncept er super godt. Markedet er åbenlyst stort, når det drejer sig om salg/køb af Apple telefoner, tablets osv.

Jeg undrer mig dog over, hvorfor i ikke har valgt et måske mere oplagt navn - iBid.dk?

Mvh.

Lars Thomsen

Navnet var også det første der sprang i mine øjne. Snakker man Apple, tænker man jo med det samme noget med "i...", men mon ikke at I har fundet navnet og idéen fra denne søsterside: http://www.ubid.com ?

Idéen er rigtig god. Der er vild godt salg i Apple-grej - brugt eller nyt. Alt der står Apple på, er der et marked for, så idéen fejler ikke noget, men jeg ville kraftigt overveje jeres navn. Dels fordi ubid, ikke giver mig nogen som helst assosiation med Apple og dels for at undgå at I får problemer med jeres søster com-site Wink

Glæder mig til at følge sitet Smile

Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:18

Vil det sige at hvis jeg logger ind om nogle dage, og byder på den Ipad, så kan jeg få den for 1.500 kr, forudsat ingen andre byder excl. leveringsomkostninger?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jan 12
Fra  Hype Auctions ApS Skrevet kl. 08:12

Hej - tak for respons.

Navnet har voldt en del kvaler at finde ud. Vores koncept har ikke så meget med ubid.com at gøre, og jeg tror da ikke vi får problemer med dem når de ikke er til stede i dk. ibid.dk var desværre ikke tilgængeligt, og man må heller ikke rigtig bruge et navn hvor der indgår et varemærke fra Apple. Men navnet kan selvfølgelig altid ændres hen af vejen.

Kristian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jan 12
Fra  Hype Auctions ApS Skrevet kl. 08:15

Hej Christian

Det foregår som en normal auktion så hvis du har afgivet det højeste bud når den udløber vinder du. Sælgerne kan dog lægge mindstepris på varene.

Kristian

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:03

Jeg kiggede kun lige hurtigt, men kan du ikke forklare?

Hvad koster det at oprette? Og hvordan og hvorledes? Jeg har en del Appleprodukter, jeg skal sælge, hvor jeg har en mindstepris, så det ville være oplagt for mig. Men skal man betale 30% af det dét bliver solgt for? Eller hvordan og hvorledes? Er køberen bundet?

Mvh.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jan 12
Fra  Hype Auctions ApS Skrevet kl. 11:57

Hej NicoP

Det koster ikke noget at oprette eller sælge. Kun hvis du skal have det som forsideannonce eller på anden måde fremhævet koster det lidt. Fremgår at siden "Gebyrer".

Køberen har 14 dages fortrydelsesret. Læs evt. mere under vores Vilkår og betingelser.

Du tilmelder dig som bruger og klikker herefter på "Sælg" i topmenuen, hvorefter du kan indtaste dine annoncer.

Vi kører annoncering på både Google og Facebook så der skal nok komme eksponering af dine varer.

Ser frem til dine annoncer :-)

Kristian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)