Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har for 14 dage siden startet min nye webshop og har haft nogle få unikke besøgende, som jeg bl.a. har fået via adwords, men pengene på adwords kontoen blev brugt meget hurtigt. Jeg fik hjælp af google til at lave kampagnen.

Desværre indeholder nogle af mine sider DC da jeg sælger en del printere mv. og her er egenskaberne jo lig med de andre på markedet.

Kan jeg få alle andre sider, der ikke indeholder dc, op på google ?

Har i andre råd til at skaffe kunder.

webshoppen er her

Glæder mig til at høre fra jer :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Det kan godt være at specifikationerne på printerne er ens, men derfor behøver du da ikke bruge producenternes produktbeskrivelser? Smile

Få skrevet dine egne produktbeskrivelser. Så tror jeg ikke du vil mærke meget til DC.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har brugt en standard template, hvor din webshop ligner alle de andre.. Du må på en eller måde differentiere dig fra mængden, ellers bliver du bare væk og ingen kan huske dig igen. Så mine råd er:

- Skil dig ud af mængden
- lav løbende kampagner
- brug flere salgskanaler ( adwords er ikke nok)
- sats mere på SEO

Ellers brug din fantasi..

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 17:44

Takker for jeres bidrag indtil videre :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:01

Hvorfor har du så mange underlige priser? Kan der ikke være en smule mere kongruens i den strategi? Fair nok at meget billige varer koster ørebeløb men en palle papir koster 6.486 OG 25 øre? Visuelt ødelægger det rigtig meget, og jeg ville måske overveje at afskaffe øre så meget som overhovedet muligt.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:07

Gør brug af dit netværk (også private!) i forbindelse med sociale medier. Da vi lancerede vores side den 2. oktober, havde vi over 300 unikke hits på en dag - via Facebook!

Det vi gør lige nu, er at satse meget på SEO (og lidt på AdWords), samt - som onelo siger - løbende kampagner. Åbningstilbud, juletilbud etc., er rigtig gode til at få noget trafik - og muligvis ordrer. ;-)

Mvh

Frederik Knudsen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:13

Har du set din shop i Firefox? Og har du ud over det visuelt en ide om hvad der "trigger" dine potentielle kunder?

Der er godt nok meget standard over din shop - dit toplogo er "uldent" og næsten ulæseligt. Jeg ved ikke om du pris- eller leverancemæssigt er fornuftig i forhold til dine konkurrenter. Hvis du ikke er væsentlig bedre end konkurrenterne, så tror jeg du får det svært. Det skyldes primært at din shop er så "standard" som den er. Den mangler troværdighed i form af mere visuel identitet - du er nødt til at afspejle professionalisme, hvis du vil have fat i B2B-kunderne.

I Firefox forsvinder dine produkttekster under dit produktbillede - det ser ikke for godt ud.

Hvis du vil have succes med en shop, der har det design, så er der efter min mening kun en vej - du skal være den billigste på markedet overhovedet. For du kommer ikke til at sælge noget på din shop er indbydende eller lækker at handle i - og så er der ikke meget andet tilbage end lavpris og hurtig levering.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:40

Kristoffer Broholm:
Hvorfor har du så mange underlige priser? Kan der ikke være en smule mere kongruens i den strategi? Fair nok at meget billige varer koster ørebeløb men en palle papir koster 6.486 OG 25 øre? Visuelt ødelægger det rigtig meget, og jeg ville måske overveje at afskaffe øre så meget som overhovedet muligt.

Hej Kristoffer,

Tak for dit indlæg.

Priserne er lidt underlige fordi Nets vil have priserne angivet incl. moms. :'( mega træls, men desværre nødvendigt siger de, hvis jeg vil modtage kort på siden.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:41

Frederik Knudsen:

Gør brug af dit netværk (også private!) i forbindelse med sociale medier. Da vi lancerede vores side den 2. oktober, havde vi over 300 unikke hits på en dag - via Facebook!

Det vi gør lige nu, er at satse meget på SEO (og lidt på AdWords), samt - som onelo siger - løbende kampagner. Åbningstilbud, juletilbud etc., er rigtig gode til at få noget trafik - og muligvis ordrer. ;-)

Mvh

Frederik Knudsen

Hej Frederik!

Tak for dit indlæg, jeg vil da klart til at kigge meget mere på facebook og nogle forskellige kampagner

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:42

Thomas:
Har du set din shop i Firefox? Og har du ud over det visuelt en ide om hvad der "trigger" dine potentielle kunder?

Der er godt nok meget standard over din shop - dit toplogo er "uldent" og næsten ulæseligt. Jeg ved ikke om du pris- eller leverancemæssigt er fornuftig i forhold til dine konkurrenter. Hvis du ikke er væsentlig bedre end konkurrenterne, så tror jeg du får det svært. Det skyldes primært at din shop er så "standard" som den er. Den mangler troværdighed i form af mere visuel identitet - du er nødt til at afspejle professionalisme, hvis du vil have fat i B2B-kunderne.

I Firefox forsvinder dine produkttekster under dit produktbillede - det ser ikke for godt ud.

Hvis du vil have succes med en shop, der har det design, så er der efter min mening kun en vej - du skal være den billigste på markedet overhovedet. For du kommer ikke til at sælge noget på din shop er indbydende eller lækker at handle i - og så er der ikke meget andet tilbage end lavpris og hurtig levering.

Hej Thomas,

Tak for dit indlæg.

Selve konceptet skulle være at være så billige og hurtige som muligt, men det kan da godt være jeg skulle kigge lidt på designet igen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)