Jeg siger ja tak til kaffe ;-), og selvfølgelig også gerne deltage i dit netværk-....du siger bare til!!!- eller hvis du har nogle ideer du tumler med før du gerne vil snakke om, så skal jeg gerne hjælpe det jeg kan( 22 års iværksætter erfaring)
jeg så senere at du skrev oppe i en af de andre svar, at du var salgs orinteret og alternativ markedsføring---- det var lige sådanne 2 ord jeg efterlyste, det er lige mit område-
lad mig endelig høre når du har planer om første møde
Jeg er skam også klar på en kop kaffe (har fået din besked Klaus!) :-)
Jeg har genereret en hel del online content gennem årene. 3D grafik, brugerfladedesign, javascript/html5 apps, flash programmering, seo optimering, webdesign m.m. i den stil og savner et netværk, hvor vi kan inspirere hinanden på tværs af brancher og fokusområder. Så, jeg er bestemt frisk på at vi mødes, stikker hinanden lappen og drikker en kop kaffe.
Har gået og tænkt de samme tanker de sidste par dage. Jeg vil tror jeg er samme sted som dig, rent iværksættermæssigt. (Har mange idéer, men intet fokus)
Jeg bor lidt syd for Viborg, så jeg er klar på kaffe. (Har tidligere lavet en markedsanalyse for Peter Larsen Kaffe :)
Jeg er også klar på at være med i sådan et netværk i Viborg. Drikker dog ikke kaffe..
Hvad med at vi laver en kontaktliste og sender mail rundt, når der er planer om at mødes? :-)
Hej Lasse..
Det lyder bare super at du vil være med også.. Vi må finde noget the eller andet til dem der ikke drikker kaffe.. ;)
Som jeg lige har skrevet til Bruno ovenfor så har jeg opretten en gruppe på facebook til at starte med, og så kan vi lige se på om vi skal lave kontaktliste osv.
Har gået og tænkt de samme tanker de sidste par dage. Jeg vil tror jeg er samme sted som dig, rent iværksættermæssigt. (Har mange idéer, men intet fokus)
Jeg bor lidt syd for Viborg, så jeg er klar på kaffe. (Har tidligere lavet en markedsanalyse for Peter Larsen Kaffe :)