Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger erfaringer fra messer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Egtved
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Butik Solvej Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have. Jeg vil tænke over det Smile

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese

Ja en uddannelse i salgspsykologi, eller præsentationsteknik vil kunne give dig meget balast til at være klar på at stå på messer eller sælge i det hele taget. Derudover kan du altid supplere med lidt coaching så du er knivskarp, og holder dine dårlige vaner væk.

Du kan få svu(svu.dk) det er statens voksen uddannelsesstøtte.

Der findes andre kurser i salg, men et kursus har ofte ikke en ret høj lærrings kurve for der er ofte ingen eksamen eller opgaveskrivning.

Jeg tager gerne en snak omkring dine andre muligheder. Du kunne fx deltage i et af vores gratis seminarer her i løbet af vinteren der kan du gratis lære om salg.

Glæder mig til at høre fra dig.

Michall Helmbæk

Marketingansvarlig

Connection Management

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stået på omkring 5 messer, de 2 første gange uden overskud. De efterfølgende gange har jeg haft en dygtig sælger med og lagt meget vægt i udsmykningen af standen. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været på mange mange messer både i dk og i udlandet. Det vigtigeste efter min

erfaring er at se på deltager listen inden du melder dig på, dette vil se relevansen af messen,

samt du kan næsten altid få et estimat for hvor mange der kommer af besøgende. Pladsen

du har på selve messe arealet er også vigtig, men kan blive en dyr ting. Alle disse faktorere spiller

ind for at få et overskud. Dog skal du også se på det efterfølgende salg og lave masser af opfølgning,

indsaml businees kort osv. Og kontakt dem. Meget vigtigt.

mvh Thomas

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)