Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisoverslag på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen vi er to unge iværksættere, der har en god internethandel ide men da vi ikke selv besidder de helt store programmerings egenskaber søger vi derfor hjælp. 

Vi skal have lavet en hjemmeside som fungere som en online markedsplads, der skal være brugere og de enkelte brugere skal have mulighed for at have deres egen portefølje. Der skal være nogle annoncer samt 2 slags profiler (en sælger og en køber).

Det fungere i princippet på samme vis som Ebay, Trendsales osv hvor der også er en kommunikation imellem køber og sælger.
Vi har nu henvendt os til nogle web bureauer, som har givet os et ca prisoverslag i omegn af 250.000,- DKK

Foreligger der nogen muligheder for at dette kan gøres billigere? Hvad er "normal" prisen for sådan et site?

Vi kunne samtidig forstå at det er hele betalingssystemet, hvor vi skal agere som "bank" der er den dyreste part.

Nogen der har erfaring med dette? Ved mere om priserne?

Hvad kan vi reelt tjene penge på hvis hjemmesiden opnår mange brugere? Udover reklamer og salg igennem siden?

Håber nogen kan hjælpe

Mvh

Morten & David

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:25

Hej Morten og David,

Nu har jeg hverken sat mig ordenligt ind i jeres koncept eller set jeres kravspecifikation, men en skræddersyet hjemmeside på den størrelse kan sagtens komme derop af.

Mit råd er at I gør op med jer selv om I virkelig tror på idéen, og hvis I gør det, så arbejder I bare derudaf for at nå beløbet. Sådanne sites kan være heftige at lancerer, så I skal nok også snylte en del på andres erfaringer. Udover prisen på selve hjemmesiden er der selvfølgelig markedsføringsomkostningerne, som godt kan blive en del som start, da jeg går ud fra at I ikke ønsker at have en tom side fra dag ét af.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:06

Hej Morten og David

Jeg vil byde ind med lidt viden omkring jeres idé om at agere "bank". I må kun gøre dette hvis i har en godkendelse fra finanstilsynet. Dette kræver at i stifter et selskab som søger om denne godkendelse. Der er en hel del krav der stilles og det kan være ret besværligt.

Jeg arbejder hos Ewire Danmark A/S (ewire.dk), og vi har netop denne godkendelse. Vi har bla. et samarbejde med guloggratis.dk som jo er præcist det koncept som i ønsker at starte. Alle handler der laves på guloggratis.dk bliver håndteret af Ewire Danmark og lever derfor op til kravene fra finanstilsynet.

Helt overordnet er et site som det i ønsker at lave, ikke billigt. At håndtere betalingen er ej heller nemt eller super billigt.

Hvis i stadig har mod på ideen, skal i være velkommen til at give mig et kald, så kan vi tales nærmere ved om Ewire evt. kunne hjælpe jer.

Ring på ewires hovednummer 7025 2125 og spørg efter Thomas.

Alt held og lykke med projektet herfra :)

Mvh
Thomas
(Ewire medarbejder)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)