Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startrep af win7 - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min store computer er crashet.

Jeg har backup, så det er ikke dér problemet ligger, men kunne den vækkes til live igen uden for meget bøvl, var det dag dejligt.

Når jeg starter den foreslår Windows 7 en startreparation.
Når man starter den, viser det sig, at den vil tager mere end en time.
Nu er den over tre timer, og jeg er lidt holdt op med at tro på den.

Hvad er mit næste fornuftige skridt?

Hans 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47206
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:54

jeg ville sove på det - specielt hvis du ind imellem ser der er liv i den lampe der formentlig indikerer at der sker noget  - også selv om der er pauser. Ingen som helst garanti, men en sådan tur kan sikkert faktisk tage over en time og du kan ikke gøre ret meget andet lige nu i alle fald, end at læse et kajakblad og gå i seng

Er der ikke sket spor når du vågner - så skal du køre forfra med en omformatering af hardisken - og ny indlæsning af win7 - som du forhåbentlig enten har dvd til eller har en back up af fra starten hvor den, hvis der ikke var disk med - har bedt dig lave en backup? Ellers vent med omformatering til andre har givet bedre råd.

Surt for dig - uh hvor jeg kender ærgelsen - men i morgen aften har du så en maskine der er lige så god som da den var ny - men vent lige om andre har bedre forslag (som parantes - kan det jo skulle undersøges om det er win 7 der er crashet og ikke noget hardware - men det at den vil køre en win7 start repair kunne tyde på det)

vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47206
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:00

by the way - kan du starte i fejlsikret tilstand (ja det ved du først når du har givet den fred til imorgen eller bestemt at gi op) De fleste crashes man kan læse om skyldes 3.parts drivere - og kan du starte fejlsikret - så er du jo en del af vejen og kan bruge tidligere restore punkter måske?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:58

Er der ingen andre bud fra landets bedste ressource af kloge og hjælpsomme mennesker?

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)