Jeg har opfundet et nyttigt produkt, som bruges ifbm. fremstilling af joints. - Hash er selvfølgelig ulovligt, men dette produkt er 100% lovligt. - Jeg ved ikke om det kan patenteres, da der allerede findes typer af den slags produkter, men omvendt er det langt fra, og unikt.
Produktet kan produceres billigt, og faktisk hjemmefra. Ville kunne lave 50-70 stk. om dagen selv. Og salgsprisen kunne godt ligge på omkrign, eller endda over 100 kr. pr. stk.
Produktionsomkostningerne har jeg ikke studeret, men det kan ikke koste meget mere end 10-15 kr. ved simpel hovedregning. Og jeg er sikker på, at det er noget der nemt kan sættes i masseproduktion.
Jeg kunne starte hjemmeproduktionen i morgen. - Den eneste grund til, at jeg ikke er startet, er fordi jeg ikke aner noget om forretning, eller hvordan jeg skal få gang i salget, og ønsker jo af gode grunde ikke at brænde inde med 1000 stk af dem. Men jeg ved, at der er salg i dem. Det er en bæredygtig udgave af noget, som allerede eksisterer i forvejen, og som næsten alle hashrygere bruger.
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ryger hash, og at jeg opfandt den som et svar på et behov jeg havde. Og mere eller mindre alle jeg møder, som ser produktet, synes at det er en virkelig god idé, og at jeg burde se om jeg ikke kan lave noget forretning på det. Og det er derfor jeg skriver herinde, da jeg har ikke forstand på forretning,
Bedste Hilsener.