Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min Idé

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløøøøj

Kunne virkelig godt tænke mig at få noget feedback på en forretningsidé jeg har. Vil derfor høre om der ikke er en klog og venlig person derude, som jeg kan få lidt sparring med...?

Har fortalt om min idé til et par venner - men det holder ikke rigtigt synes jeg. Har brug for nogle fremmede øjne på det, der ærligt kan fortælle om det er noget møg eller om det kan blive en succes. 

Jeg ved godt, at man måske oftest vil få mest ud af det ved at skrive om idéen her i tråden....... Men nu kan jeg altså godt tænke mig den stille og rolige vej, og bare drøfte det med en enkel person eller to ad gangen. :-)

Hvis du har lyst til at hjælpe mig, så send mig en besked her på Amino eller evt. på mail til soerensmed@hotmail.com ... eller skriv her i tråden, for søren da.

Du må meget gerne være en semi-garvet iværksætter og vide lidt om e-business (da min idé selvfølgelig er et website).

Så vil jeg bare være rigtig taknemlig!

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:41

Du er velkommen til at skive en pm :)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:18

Hvis du skal have lokket de erfarne rotter ud af busken, så bliver du nødt til at skrive lidt mere - hvilken genre er vi i, webshop, datingside, den nye facebook etc. og skriv også gerne lidt om dig selv, hvem er du alder, erfaring, viden omkring området etc.

/Arco

Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Skrevet kl. 13:05

Kan jeg da godt. :-)

Det er en datingside, men meget anderledes fra hvad der allerede findes af datingsider. Noget af Idéen går bl.a. ud på på at lave aftaler med restauranter, og køre et samarbejde med dem. Men der er mange andre sjove aspekter også.....

Mig selv:

Jeg er 19 år og går i 3.g på Handelsgymnasiet i Ballerup.

Mine erfaringer som iværksætter er ikke det store. Det eneste der kunne minde lidt om er, at jeg tidligere har deltaget i gymnasiernes forskellige idé - og iværksætterkonkurrencer, og er kommet ret langt i dem. (Men med en anden idé)

Viden omkring emnet netdating. Minimal viden!

Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Skrevet kl. 13:09

Anders jeg har prøvet at vedhæfte idéen som en fil, men jeg kan ikke se nogen steder, om den er blevet vedhæftet.

Skriv gerne lige en besked om du har modtaget det eller ej.

Og tak fordi du vil kigge på det!

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:11

Hej søren, jeg har arbejdet en del med iværksætteri især med websites. 

fyr løs ! :)

mvh Julian

Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Skrevet kl. 17:19

Tak til Anders og Julian :-)

Kunne stadig godt bruge nogle fleres mening om idéen. Så skriv gerne hvis du har tid....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)