Hej Amino'er Jeg står i en uheldig situation, at jeg har valgt firmaet [firmanavn fjernet af moderator] til at lave min webshop løsning, det hele skulle være klar på en lille måned, nu er der gået to, og siden er hverken helt eller halvt færdig:( Mit nystartet firma, får svære og svære ved at overleve, da det er et must vi har en platform på nettet... Nogen herinde som kan anbefale nogle som man kan stole på, og være sikket på hurtigt og effektivt arbejde ?? Hvad kan man få for 7000 kr ??
Jeg tror du får MEGET svært ved at få både en webshop og et website til 7000 kr. Måske hvis du bruger standard templates kan det lade sig gøre, men du får ikke unikke designs med til det. Man kan så også købe sig til nogle færdige templates, men så kan det være at andre også bruger dem!
Der er firmaer der kan gøre det billigt, men så er chancen der også for at du får samme behandling som du lige har oplevet.
Hos Danhost får du en sikker og professionel webshop-løsning.
Din webshop bliver hosted i og styret af vores CMS-system. Abonnement 249,-/mdr. og 500,- i oprettelse. Derudover får du specialdesignet og programmeret din webshop i nøjagtig den stil du ønsker for kun 6.000,-
Hvad har du af krav til opsætning og layout?
Jeg vil meget gerne fortælle dig nærmere om vores løsning og alle fordelene. Du kan ringe til mig på 87 11 87 87 eller skrive til salg@danhost.dk