Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges til et godt tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Billal El-Sheikh, til dagligt træner jeg i Siam Muay Thai Gym. Jeg har dyrket kickboxing/thaiboxing siden jeg var 14 år og har taget det meget seriøst siden. Jeg skal den 10. November kæmpe til Siam Warriors som bliver afholdt i DGI-Byen, jeg skal møde en fra Finland. Siam Warriors er det største professionelle thaiboxing event i Danmark, det bliver desuden sendt på TV2 Sport. Jeg skal kæmpe en professionel kamp, og forhåbentlig en kamp som hjælper mig på vej til større kampe efterfølgende. Jeg har derfor brug for flere redskaber og støtte til mine kampe fremover, og håber på at jeg kan finde en sponsor der ønsker at sponsorere mig og på den måde støtte mig hen af vejen. Sponsor som er interesset og ønsker at støtte mig, vil jeg naturligvis bære deres navn og logo trykt på mit tøj frem til kampen og under træning. Det vil sige helt op til indvejningen som er dagen før kampen, hvor der bliver taget billeder samt filmet fra TV2 Sport, og selve kampdagen og selvfølgelig på vej op til kampen i ringen. Vi kan altid aftale yderligere selvfølgelig.

Er du interesset, skriv en privat besked.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring til Alarmtek. Han er helt sikkert interesseret.

Du kan finde hans nummer på www.alarmtek.dk 

Sig evt at det var mig der refererede dig.

Yes

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :) Jeg prøver at kontakte ham

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)