Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er tapetseret med reklamer ?.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ironi er en mærkelig ting, der er svær at føle :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:13

Reklamer er fint nok. De betaler for mange ting i vores liv allerede.

Man kan jo vælge at kigge på dem eller lade være. 

Dem jeg synes er irriterende er når der kommer en eller anden der pludselig står og snakker, men har gudsketakoglov ikke set den her på Amino.

HUSK du får jo også en masse gratis hjælp her............... Paradise

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Så er det altså heller ikke værre. Jeg er plus medlem men jeg bruger ikke min ''fjern reklamer''-funktion, fordi at jeg er nysgerrig - jeg vil ikke gå glip af noget!

Om der så var en reklame eller to mere, så ville det ikke genere mig. Man får gratis hjælp (fra eksperter), så jeg er bestemt ikke utilfredse med de reklamer der er - Amino skal jo også leve.

Ps.. jeg hader dog den reklame (der vidst nok lige er kommet væk?), hvor der er en mand der snakker. Man får et hjertestop hvis man har hørt højt musik tidligt på aftenen, og at jeg så om natten tjekker Amino..

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:51

Amino skal jo køre rundt på den ene eller anden måde. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:02

Jonst:
Amino skal jo køre rundt på den ene eller anden måde. 

Mon ikke der kommer et par millioner ind via Plus medlemmer hvert år. Så de overlever nok med lidt mindre reklamer. der er jo ingen der har sagt de skulle fjernes helt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05

Michael:
Mon ikke der kommer et par millioner ind via Plus medlemmer hvert år. Så de overlever nok med lidt mindre reklamer. der er jo ingen der har sagt de skulle fjernes helt.

Det er jo ikke bare indtægter, jeg er ret sikker på at der er mange flere udgifter ved at drive Amino, end vi egentlig går og tror. Ansatte, TV setup, porgrammering, servere - det løber op...

Hvis de fjerner nogle af reklamerne, så tror jeg ikke de ville kunne 'udvide' med så mange nye tiltag som de gør de lige for tiden..

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:15

Casper Lorenzo Jensen:
Hvis de fjerner nogle af reklamerne, så tror jeg ikke de ville kunne 'udvide' med så mange nye tiltag som de gør de lige for tiden..

Hvis de skræmmer nye brugere væk med alle de reklamer så får de jo heller ikke råd til "alle deres udvidelser" alligevel.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 00:38

jeg er ikke plus medlem, og ja, der er da nogle reklame, men ikke mere end alle mulige andre steder på nettet....

den eneste reklame der virkelig har irriteret mig er den der nogle gange popper op midt på skærmen.. ihh den er irriterende!

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38

Michael:
Hvis de skræmmer nye brugere væk med alle de reklamer så får de jo heller ikke råd til "alle deres udvidelser" alligevel.

Tror du at nye brugere bliver skræmt væk? Jeg tror ikke på at iværksættere (eller nogle der på en eller anden måde har noget med dette at gøre) vil blive skræmt væk af et par reklamer, hvis der er viden at hente - hvilket der jo i høj grad er.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)