Jeg skal snart i gang med mit bachelorprojekt på Handelshøjskolen i Aarhus. Jeg synes det kunne være rigtig spændende at skrive min opgave ud fra en virksomheds problemstilling. Derfor søger jeg en virksomhed, der har en problemstilling som de kunne ønske, at jeg skulle forsøge at belyse/løse vha. min bacheloropgave, som er en opgave på omkring 50 sider. Jeg har endnu ikke sat mig fast på et emneområde og derfor er mulighederne mange.
Hvis det har nogen interesse, eller I ønsker yderligere oplysninger, er I meget velkommen til at kontakte mig.
Hej :-) Jeg skriver til dig da jeg selv står i det samme og skal belyse en problemstilling i en virksomhed, men er virkelig på bar bund omkring hvilken problemstilling jeg skal analysere. mangler gode ideer :-)
Jeg fik aldrig noget svar fra nogen herinde, så jeg lavede en opgave baseret på hvad jeg kunne finde af information på nettet, så jeg tog udgangspunkt i en årsrapport. Men et godt råd vil være at skrive om noget der interesserer dig, især hvis det er din bachelor opgave. Du kommer til at bruge meget tid på den, så det skal være spændende. Hvis det skal være for en specifik virksomhed synes jeg du skal prøve at kontakte nogle direkte, virksomhederne er faktisk ofte åbne overfor det, men det kræver nok at du har indkredset dit emne en smule. Hvis du allerede har en virksomhed/vejleder kan det være at de kan hjælpe dig på vej. Det er svært at komme med konkrete ideer, men evt. tag udgangspunkt i dine fag/bøger også vælg et enkelt emne indenfor det, som du så dykker dybere ned i. :-)