Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af ide til de store

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik for et par uger siden en ide til et koncept som der kræver svær muskelkraft til at gennemføre. Jeg har indvolveret min kammerat igennem mange år i ideen og han er fyrog flamme :-)

Der er 3 spillere på markedet som kan håndtere det uden problemer.

Google, microsoft eller facebook.

Af fornuftige årsager kan der ikke kommes ind på selve konceptet her.

Hvad gør man egentligt. og hvor færdigt skal konceptet være, kan man få patent på et koncept der er skrevet til til mindste detalje.

Eller skal det være en funktionsdygtig model der repræsenteres. 

Vi har gennemgået alle aspekter i vores koncept og vi er fuldt ud overbevist om at dette i de rette hænder bliver hullet i den spand der indeholder facebooks medlemmer. 

Hvad er det mest fornuftige at gøre ?? 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:48

Prøv og gå ind på amino tv og se eks Martin Video med den gamle ejer af just eat. det kan give dig en ide om at komme videre.

Men sæt det igang du kommer nok ikke ind hos de store uden at have noget kørende og bevist at det er leve dygtigt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 10:34

Vi har også overvejet at lave en mockup. Heldigvis sælger conceptet sig selv. Vi kan ikke forstå det ikke eksistere i dag :-).

Sådan er det med mange opfindelser man ser først lyset efter andre har trykket på kontakten ;-) 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 01:06

Der er 3 krav for at kunne patentere:

At ideen er ny,

At den ikke er nærliggende for en fagmand, dvs har opfindelseshøjde

Og at den kan beskrives så godt at den vil virke, så du behøver i k k e at have realiseret den

Lad os kigge på den - vi kan hjælpe dug videre,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)