Jeg synes at i har en rigtig flot hjemmeside og en god koncept. Så i skal bare give den gas og optimere den hele tiden. Det tager nemlig tid at opbygge det, så regn med 3-5 år før i rigtig bryder igennem som Martin T også forklarer i sine videoer :-)
Ja, det er nok Dressme du har hørt om .. Der er der en koncept som er velkendt af alle, nemlig køb / salg af tøj.
Dit koncept er lidt anderledes. Ingen kender til den, da det er nyt for alle så derfor vil det naturligvis tage tid til at opbygge det. Disse koncepter er nemlig lidt svære at trænge igennem, men når du endelig har fodfæstet så kan ingen stoppe dig, du vil nemlig tjene en del :-)
Det har det nok været. Det er også en flot hjemmeside de har synes jeg. Men jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed ser det ud til. Synes bare det er underligt med 300 besøgende dagligt, men kun en meget svag besøgstigning og nogle dage ingen (især om fredagen).
Mikael christiansen - Jeg har rettet linket :) og du skal have mange tak! Anders Fensbæk - Jeg har sendt dig en mail
Forresten hvis man søger investorer, hvor på Amino skal man gå hen? har snart været alle links igennem.