Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bedømmelser af arbejdspladser

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino guruer! 

Jeg er gået i luften med en internet portal der hedder www.ratingworkplace.dk

Efter vi kom i TV-avisen har der været godt og vel 300 besøgende om dagen på siden.

Men det underlige er bare at tallet ikke vokser, kan se at der er mange returning visitors, men ikke så mange unikke. Hmm

Er der nogen der har en idé til at få flere unikke brugere? Enhver form for feedback eller ideer vil blive taget imod med kyshånd.

Derudover, hvis der er nogen der kender en freelance sælger, så er vi på udkig. Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:03

Hej.

Hvad er din email?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:09

Jeg synes at i har en rigtig flot hjemmeside og en god koncept. Så i skal bare give den gas og optimere den hele tiden. Det tager nemlig tid at opbygge det, så regn med 3-5 år før i rigtig bryder igennem som Martin T også forklarer i sine videoer :-)

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 14:09

steven@ratingworkplace.dk Smile

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 14:13

Hej onelo

Jeg synes bare jeg har hørt om webshops mv. som i løbet af få dage har fået flere tusinde besøgende - og det var en webshop der solgte tøj.

Er det muligt at booste en virksomhed på en eller anden måde?

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 14:13

Tak for de pæne ord forresten :)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:26

Ja, det er nok Dressme du har hørt om .. Der er der en koncept som er velkendt af alle, nemlig køb / salg af tøj.

Dit koncept er lidt anderledes. Ingen kender til den, da det er nyt for alle så derfor vil det naturligvis tage tid til at opbygge det. Disse koncepter er nemlig lidt svære at trænge igennem, men når du endelig har fodfæstet så kan ingen stoppe dig, du vil nemlig tjene en del :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 14:36

Du må godt uddybe for mig hvad kravene til en freelance sælger er. Jeg er sælger til hverdag, så jeg har det lidt inde under huden.

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 14:47

Det har det nok været. Det er også en flot hjemmeside de har synes jeg. Men jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed ser det ud til. Synes bare det er underligt med 300 besøgende dagligt, men kun en meget svag besøgstigning og nogle dage ingen (især om fredagen).

Mikael christiansen - Jeg har rettet linket :) og du skal have mange tak!
Anders Fensbæk - Jeg har sendt dig en mail

Forresten hvis man søger investorer, hvor på Amino skal man gå hen? har snart været alle links igennem.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)