Hej Jannick |
Kontakt til teleselskaber?
Der kan jeg så tilføje at der er flere af teleselskaberne der har fundet ud af ikke var den rigtige løsning, så de er nu igen i gang med at finde eksterne partnere. Men de har til gengæld lært af historien, og er blevet lidt mere selektive i deres valg. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Nu skal jeg passe på jeg ikke kommer til at lave kontraktbrud (hemmeligholdelse med arbejdsgiver). |
Hej du. Hvorvidt det er den rigtige vej du går, vil jeg undlade at kommentere på, og holde mig til det du egentlig spørger om. Jeg kender ikke nogen der mangler sælgere til de produkter, men... Når du ringer til teleselskaberne, så formoder jeg næsten at der sker det at du vælger "reception" og en meddelse om at de desværre har en no name policy og at de ikke må oplyse dig hvem der er ansvarlig på området. Hvis du vil tilbyde noget må du sende en mail til info@xxxx.dk. Right? Så er du lige som ikke spor videre end da du ringede op velvidende at der ikke er nogen der ville sørge for at en mail kom videre til rette. Det du skal lære er at komme uden om den slags situationer, og jeg vil vove at påstå det er muligt i 99,9% af alle tilfælde. Du skal bare være kreativ :) Jeg vil ikke forære dig løsningen -ikke i fuld offentlighed i hvert fald, MEN at tage en liste over alle selskaberne og ringe op på hovednummeret og lyde sælger-agtig er IKKE vejen frem. Hvis du er dygtig finder du den selv. Og kan du stadig ike se hvordan du kommer i kontakt med dem. må du jo ringe... |