Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til teleselskaber?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick
Jeg har stor erfaring i telebranchen.

Jeg kan oplyse dig at din mission stort set er umulig.
De fleste af teleselskaberne har "fyret" eksterne partnere og bruger nu kun inhouse og eget personale til telesalg.

Det er kke for at tage håbet fra dig, men tror du skal satse på andre typer virksomheder. 
Et godt råd herfra. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:28
Ronni:

Hvorfor har man taget salget "hjem" ?
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:35

Ronni Larsen:
De fleste af teleselskaberne har "fyret" eksterne partnere og bruger nu kun inhouse og eget personale til telesalg.

Der kan jeg så tilføje at der er flere af teleselskaberne der har fundet ud af ikke var den rigtige løsning, så de er nu igen i gang med at finde eksterne partnere. Men de har til gengæld lært af historien, og er blevet lidt mere selektive i deres valg.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:42

Nu skal jeg passe på jeg ikke kommer til at lave kontraktbrud (hemmeligholdelse med arbejdsgiver).
Men det er en kombination af besparrelse / lavere omkostninger og optimering af virksomhederne.
Krisen har fået virksomhederne til at fingerkneppe omkostninger og se på nye muligheder. 

Der satses også samtidig mere på selvbetjening og online markedsføring. Nye online redskaber vil komme og det giver et mindre turn.
Flere kunder kan betjenes samtidig og kommunikationen sker via. web / voice / video.
Man kan sige den gamle telesælger langsomt er på nedtrapning. Ihvertfald i telebranchen.
Ved der kører hemmelige pilotprojekter i de store koncerner som afprøves i udlandet.
Mund ikke det bliver implementeret i Danmark i løbet af de næste 2-5 år.
Så vil man være selvstændig erhvervsdrivende og lave telesalg så vil jeg satse på en anden branche der er lidt mere fremtid i.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:05

Hej du.

Hvorvidt det er den rigtige vej du går, vil jeg undlade at kommentere på, og holde mig til det du egentlig spørger om. Jeg kender ikke nogen der mangler sælgere til de produkter, men...

Når du ringer til teleselskaberne, så formoder jeg næsten at der sker det at du vælger "reception" og en meddelse om at de desværre har en no name policy og at de ikke må oplyse dig hvem der er ansvarlig på området. Hvis du vil tilbyde noget må du sende en mail til info@xxxx.dk.

Right?

Så er du lige som ikke spor videre end da du ringede op velvidende at der ikke er nogen der ville sørge for at en mail kom videre til rette.

Det du skal lære er at komme uden om den slags situationer, og jeg vil vove at påstå det er muligt i 99,9% af alle tilfælde. Du skal bare være kreativ :) Jeg vil ikke forære dig løsningen -ikke i fuld offentlighed i hvert fald, MEN at tage en liste over alle selskaberne og ringe op på hovednummeret og lyde sælger-agtig er IKKE vejen frem. Hvis du er dygtig finder du den selv. Og kan du stadig ike se hvordan du kommer i kontakt med dem. må du jo ringe...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)