Hej folkens Vi Trekantens Låseteknik har lige fået lavet en ny hjemmeside kunne godt tænke mig at høre folks mening om den, om den gir folk den nødvendige information eller om folk har ider til hvordan den måske ville være bedre.? vores nye hjemmeside er www.låsesmeden-vejle.dk tidligere havde vi en hjemmeside som også webshop men syntes den blev lidt rodet. så har fået dem delt op så vi har hjemmeside for sig og webshop for sig webshoppen er: www.trekantens-laaseteknik.dk den er dog ikke færdig endnu da jeg nu skal til at lave den om. |
Hej
Efter at have tjekket jeres nye hjemmeside vil jeg foreslå at under overskrifter rettes til, så teksterne har samme tekst str. under de forskellige sider. Evt. nogle billeder på siderne om jeres produkter. Slideshowet på forsiden der ville jeg måske foretrække en anden tekst type så det ikke ser så fnidret ud. Ellers synes jeg det er fin side i har fået opbygget.
Hvis i vil læse nærmere om billeder, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så kan i læse mere på den her side omkring hjemmeside opbygning. www.Opbygning.dk