Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på nye hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Trekantens Låseteknik Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Vi Trekantens Låseteknik har lige fået lavet en ny hjemmeside kunne godt tænke mig at høre folks mening om den, om den gir folk den nødvendige information eller om folk har ider til hvordan den måske ville være bedre.?

vores nye hjemmeside er www.låsesmeden-vejle.dk

tidligere havde vi en hjemmeside som også webshop men syntes den blev lidt rodet. så har fået dem delt op så vi har hjemmeside for sig og webshop for sig

webshoppen er: www.trekantens-laaseteknik.dk

den er dog ikke færdig endnu da jeg nu skal til at lave den om.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:24

Hej

Efter at have tjekket jeres nye hjemmeside vil jeg foreslå at under overskrifter rettes til, så teksterne har samme tekst str. under de forskellige sider. Evt. nogle billeder på siderne om jeres produkter. Slideshowet på forsiden der ville jeg måske foretrække en anden tekst type så det ikke ser så fnidret ud. Ellers synes jeg det er fin side i har fået opbygget.

Hvis i vil læse nærmere om billeder, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så kan i læse mere på den her side omkring hjemmeside opbygning. www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det skaber troværdighed over siden

få et google maps kort på kontakt siden så man kan nemt se hvor denne her låsesmed holder til og skriv også jeres adresse og telefon nummer øverste på denne side det skaber troværdighed over siden.

få billeder på alle undersider omkring jeres produkter

få de social medier på siden google plus , facebook og twitter det kan betyde en del i seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Werring Smykker Skrevet kl. 12:58

Ser godt ud - lige en hurtig kommentar i forhold til, at jeg synes du skal fremhæve dine produkter meget mere - mit første klik gik til en anden website - dem under feature list.

Claus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)