Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af facebook side...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en facebook side med omkring 13.000 likes. Der er lige en der har budt mig 100 kr på den.

Siden hedder Sommer, venner, druk = livet, så den rummer en bred scare af mennesker.

- men jeg ville bare lige høre om den var mere værd og, eller det vilel være bedre at beholde den og udvide dens potentiale.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:38

Hej Anders, jeg byder 200 kr :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 09:49

anders1003:
Der er lige en der har budt mig 100 kr på den.

Det er sgu alt for lidt lad være med at sælge den til den pris den er meget, meget mere værd fordi du har en relativt høj aktivitets ratio.

Faktisk så ville jeg næsten sige at din side er flere tusind kroner værd, uden dog på nogen måde at gøre mig til ekspert på området, specielt når man ser hvad en 50.000 likes facebook side med en aktivitets ratio på 0 går for, men du skal vist lige have vurderet om du moralsk kan stå inde for et salg af siden da det desværre kan medføre affliate link spamming af dine likes og dermed at din side dør, og at køberen så vil have sine penge tilbage fordi han opdager at siden ikke er en skid værd alligevel

Tilmeldt 25. Oct 12
Skrevet kl. 09:58

1000 tak for svarret :-) 

- jamen hvad kan jeg bruge siden til, altså kan jeg tjene penge på den eller hvordan, for hvis jeg ikke kan tjene penge på den er jeg jo egentligt ikke interesset i at have den, hvis du forstår :-)

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Dan-Media Danmark Skrevet kl. 10:06

Jeg vil foreslå dig at starte egen blog eller hjemmeside og køre reklame på det, som du har 13.000 kan lide, så hvis du udgive noget interessant på din blog / website bare udgive det på din facebook side wall, dette kunne tiltrække omkring 300-400 besøgende for hver post på din blog .. bare et forslag :)

Tilmeldt 25. Oct 12
Skrevet kl. 10:14

Det lyder rigtigt smart Saeed :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)